تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

دستور خاندوزی برای کالاهای فاسدشدنی در گمرک

  • کد خبر : 310468
  • 27 خرداد 1402 - 12:56
دستور خاندوزی برای کالاهای فاسدشدنی در گمرک

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی (ره) گفت: باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

به گزارش کمال مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، هفته گذشته بود که پس از بازدیدهای میدانی رئیس قوه قضائیه از گمرکات، بنادر و انبارهای سازمان اموال تملیکی در مازندران، معاون اول رئیس جمهور در اقدامی قابل تقدیر که نشان از دغدغه دولت برای حل مسائل و مشکلات گمرکات کشور دارد دستوری را خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

برهمین اساس، صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بمنظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندرامام خمینی(ره) شدند.

وزیر اقتصاد دستور در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد. بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالا است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=310468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x