تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

قالیباف: چهره جبهه مقاومت را به زودی قوی‌تر از گذشته خواهیم دید/ زیاد النَخاله: دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده‌ایم

  • کد خبر : 310473
  • 27 خرداد 1402 - 14:00
قالیباف: چهره جبهه مقاومت را به زودی قوی‌تر از گذشته خواهیم دید/ زیاد النَخاله: دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده‌ایم

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ان شاء الله به زودی چهره جبهه مقاومت را قوی‌تر از گذشته خواهیم دید.

به گزارش کمال مهر، زیاد النَخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه صبح شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در ساختمان مشروطه دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در این دیدار با بیان این که امروز فلسطین نقطه نخست جبهه مقاومت و مهم‌ترین موضوع جهان اسلام است، گفت: هرچه توطئه علیه جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی است، از طرف رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، از این رو هیچگاه نباید از این موضوع غفلت کنیم و باید بدانیم که همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مسیر مقاومت را پیش گرفتند و آن را رها نکردند.

وی یادآور شد: سال‌های بعد از دهه ۴۰ میلادی که سازمان ملل به رژیم صهیونیستی مشروعیت بخشید را می‌توانیم به دو دوره تقسیم کنیم؛ یک دوره پیش از انقلاب اسلامی ایران و دوره دیگر بعد از انقلاب اسلامی است. همه اتفاقات سیاسی، امنیتی و غیره که در سال ۱۹۷۹ میلادی میان کشورهای اسلامی و کشورهای عربی افتاد، حکایت از شکست کشورهای اسلامی مقابل رژیم منحوس صهیونیستی دارد.

قالیباف در ادامه تأکید کرد: بعدها، انقلاب اسلامی با روحیه مقاومت مبتنی بر سنت‌های الهی و اتکا به مردم، امت اسلامی را بیدار کرد و همه منسجم شدند و از همان زمان بود که مقاومت و وحدت میان گروه‌ها و جریانات مبارز مقابل رژیم صهیونیستی باعث پیروزی‌های پی در پی شد.

قالیباف با بیان اینکه امروز تمام مناطق اشغالی برای رژیم صهیونیستی ناامن شده است، گفت: از سوی دیگر ناامنی‌های داخلی، تضعیف نیروهای نظامی و امنیتی، مشکلات اقتصادی، بی‌هویتی و بسیاری از مسائل دیگر را می‌بینیم که رژیم صهیونیستی با آن درگیر شده و آنها را ضعیف‌تر از قبل کرده است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان ادامه داد: این شرایط به ما می‌آموزد که بعد از توکل به خداوند متعال باید وحدت خود را حفظ کرده و آن را توسعه دهیم تا روز به روز به پیروزی نهایی نزدیک شویم.

النخاله: دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده ایم

زیاد نخاله نیز در این دیدار با بیان اینکه امروز شاهدیم جمهوری اسلامی پایدارتر از هر زمان دیگری در مقابله با فشارهای کشورهای مختلف ایستاده است، به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: در جنگ اخیر، فشار زیادی بر ما وارد شد و رژیم صهیونیستی مردم عادی را مورد حمله قرار داد و منازل مسکونی را بمباران کرد اما ما توانستیم در این جنگ مقاومت کنیم.

وی افزود: جبهه مقاومت فلسطینی توانست بسیاری از مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را در این جنگ مورد هدف قرار داده و خسارات جدی به تجهیزات نظامی آنها وارد کند.

وی با بیان این که از سوی دیگر شاهدیم مقاومت در کرانه باختری نیز متوقف نشده و همچنان شاهد ادامه مقاومت در جنین و سایر شهرهای این منطقه هستیم، گفت: امروز دشمن صهیونیستی، ناچار شده ۶۰ هزار سرباز برای حفاظت از شهرک‌های این رژیم در مرزهای کرانه باختری مستقر کند که خود یک روند فرسایشی برای دشمن صهیونیستی محسوب می‌شود.

وی افزود: ما به عنوان جنبش جهاد اسلامی بر وحدت میان مسلمانان به ویژه میان فلسطینیان و از جمله حماس و جهاد اسلامی تأکید داریم و وحدت را پایه و اساس پیروزی می‌دانیم و معتقدیم همچنان که دشمنان ما برای مبارزه با ما متحد می‌شوند، ما نیز برای شکست آنها باید متحد شویم.

النخاله ادامه داد: همه برادران فلسطینی در این جنبش، انقلاب اسلامی ایران را درک کرده و و اساس آن را مبنای مقاومت امروز خود در فلسطین قرار داده‌اند و همواره عاشق و پیرو امام خمینی(ره) بوده و هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی و یاران ایشان گفت: امیدواریم هر روز شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تری شویم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=310473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x