تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
1

نگران مردم یا نگران صهیونیست ها؟!

  • کد خبر : 307113
  • 19 خرداد 1402 - 22:26

به گزارش کمال مهر، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: رونمایی ایران از موشک فراصوت فتّاح، لرزه بر اندام مقامات رژیم صهیونیستی انداخت. اما در این میان، نکته عجیب، واکنش عبدالحمید اسماعیل زهی (امام جماعت مسجد مکی) بود که سخنانش با ذوق زدگی صدای آمریکا، بی بی سی و […]

به گزارش کمال مهر، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

نگران مردم یا نگران صهیونیست ها؟!

رونمایی ایران از موشک فراصوت فتّاح، لرزه بر اندام مقامات رژیم صهیونیستی انداخت. اما در این میان، نکته عجیب، واکنش عبدالحمید اسماعیل زهی (امام جماعت مسجد مکی) بود که سخنانش با ذوق زدگی صدای آمریکا، بی بی سی و رادیو فردا رو به رو شد.

عبدالحمید گفته : “اول شکم مردم باید سیر شود، بعد از سلاح پیشرفته رونمایی کنید”.

البته واقعیت های زندگی اشرافی وی (از جمله مهمانی های اشرافی و همچنین کاروان خودروهای لوکس)، بی نیاز از توضیح است و نشان می دهد که معیشت مردم، صرفا بهانه وی برای عقده گشایی نیابتی علیه موفقیت های دفاعی بازدارنده کشورمان است.

گفتنی است عبدالحمید در ادامه خوش خدمتی‌ به رژیم صهیونیستی، امسال همزمان روز قدس، خواستار به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر و سازش با آن شد! وی قبلا هم از حزب انگلیسی- صهیونیستی بهائیت حمایت کرده بود.

او همچنین، از عناصر تروریست، شرور، جنایتکار و مفسدان اعدام شده که سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اسرائیل را به اجرا می‌گذاشتند، برای چندمین‌بار حمایت کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=307113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x