تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

رئیس جمهور: با افتتاح خط آهن میانه به وعده خود عمل کردیم

  • کد خبر : 306907
  • 19 خرداد 1402 - 13:16
رئیس جمهور: با افتتاح خط آهن میانه به وعده خود عمل کردیم

رییس جمهور با اشاره به وعده سفر سال گذشته به آذربایجان برای افتتاح خط آهن تبریز – میانه – تهران، گفت: امروز با افتتاح این مسیر ریلی، دولت به وعده خود عمل کرد و خلف وعده نشد.

به گزارش کمال مهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح خط آهن بستان آباد – تبریز و ایستگاه راه آهن خاوران با آرزوی سفری همراه با سلامتی برای مسافران حاضر در ایستگاه به مقصد مشهد مقدس، افزود: اخلاص تبریزی ها به امام رضا(ع) زیاد است و خادم این امام همام هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه کنونی تبریز نیز در حال اجراست، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و کوهستانی بودن این مسیر حدود ۱۵ کیلومتری، با همت و تلاش دولت این مسیر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

رییس جمهور، تاکید کرد: اجرای بقیه پروژه نیز در دستور کار بوده و امید است با همت استاندار آذربایجان شرقی، وزارت راه و شهرسازی، تشویق ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر تکمیل شود.

آیت الله رئیسی، ادامه داد: امروز با عمل به این وعده، تلاش می شود تا سایر وعده های داده شده دولت نیز اجرایی و عملیاتی شود.

همزمان با دومین روز از سفر دور دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی مسیر ریلی بستان آباد – تبریز و ایستگاه خاوران به بهره برداری رسید.

فاز دوم ابرپروژه خط آهن میانه – تبریز در مسیر بستان آباد – تبریز به طول ۴۴ کیلومتر و با حمایت های دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه) با حضور آیت الله رئیسی بهره برداری شد و حرکت قطار در این مسیر به صورت رسمی از امروز از ایستگاه خاوران به تهران و مشهد آغاز شد و فروش بلیط قطار در این مسیر از سه روز پیش آغاز شده بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=306907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x