تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
1

رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود

  • کد خبر : 306458
  • 18 خرداد 1402 - 15:00
رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود

رئیس قوه قضائیه بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

به گزارش کمال مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در سفری بدون تشریفات و از پیش تعیین نشده وارد فرودگاه دشت‌ناز مازندران شد.

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به شهرستان ساری، برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مازندران در محل دادگستری استان حضور یافت.

محسنی‌اژه‌ای در دادگستری مازندران با بررسی چند پرونده قضایی استان بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

وی کاهش زمان رسیدگی به پروه‌های قضایی را خواسته به حق مردم دانست و افزود: طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی نه به نفع مردم و نه به نفع دستگاه قضا است.

رئیس قوه قضائیه در این سفر به آسیب‌شناسی پرونده‌های کثیرالشاکی در دادگستری مازندران خواهد پرداخت و همچنین دیدار با قضات، کارکنان، مسوولان قضایی از برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به مازندران است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=306458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x