تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
2

محموله “ترامادول” در بار کتاب پیدا شد

  • کد خبر : 28988
  • 24 اسفند 1392 - 8:10
محموله “ترامادول” در بار کتاب پیدا شد

قاچاقچی بزرگ ترامادول که در بار کتاب اقدام به انتقال ترامادول به تهران می‌کرد، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادثکمال مهر، ساعت ۱۴۰۰ روز گذشته حسب اعلام منابع اطلاعاتی مبنی بر وجود بسته‌هایی مشکوک درانبار یکی از تعاونی‌ها مسافر بری ترمینال جنوب تهران اکیپی از ماموران پیشگیری کلانتری به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

ماموران در حین بازدید از انبار تعاونی مذکور دو عدد کارتن بزرگ که بر روی آن آدرس فرستنده و گیرنده وجود داشت کشف کردند که متصدی انبار که فردی به هویت رجب”بود  بیان داشت که داخل آن‌ها کتاب می‌باشد که جهت بررسی در حضور حاضرین با صورتجلسه کارتن‌ها بازگشایی و مشاهده شد داخل آنها قرص های ترامادول ۱۰۰ میلی گرم و ۲۰۰ میلی گرم می‌باشد.

به دنبال این موضوع متصدی انبار به همراه اموال مکشوفه به کلانتری دلالت و پس از شمارش مشخص گردید داخل کارتن‌ها تعداد دو هزار و یکصد و سی ورق ده تایی قرص ترامادول ۱۰۰ میلی گرم و دو هزار ورق ده تایی قرص ترامادول ۲۰۰ گرمی که جمعا چهل و یک هزار و سیصد عدد قرص ترامادول بوده کشف گردید.

در نهایت متصدی انبار به ماموران عنوان داشت: حامل بار را می شناسد و قادر به معرفی می باشد که با هماهنگی، فردی که حامل بار بوده به نام “داوود” دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۲۰۸پایانه جنوب سروان خلیل لطفی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد فرد دستگیر از افراد سابقه دار بوده در امر توزیع و قاچاق ترامادول فعالیت دارد. همچنین متهم به چندین مورد قاچاق ترامادول از طریق بار کتاب اعتراف کرد.

گفتنی است، دو نفر متهم جهت بررسی‌ بیشتر و کشف سایر جرائم به پایگاه هفتم مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x