تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
2

حذف مراکز دپوی نخاله‌های ساختمانی در کرج

  • کد خبر : 312855
  • 16 اردیبهشت 1403 - 14:43
حذف مراکز دپوی نخاله‌های ساختمانی در کرج

شهردار کرج گفت: شهرداری با هدف کاهش آلودگی های بصری و ایجاد نمای زیباتر در شهر، شهرداری کرج نسبت به حذف مراکز دپوی موقت نخاله های ساختمانی اقدام کرده است.

– اخبار استانها –

مهرداد کیانی شهردار کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، گفت: با جمع آوری این مراکز دپوی موقت، نخاله های ساختمانی به مرکز حلقه دره منتقل و در آنجا دپو می شوند.

کیانی افزود: همچنین تمامی پیمانکاران صنعت ساختمان و مجریان پروژه های عمرانی موظف هستند برای دریافت کد چهار رقمی و کسب مجوز برای آغاز فعالیت خود که به تولید نخاله و ضایعات ساختمانی منجر می شود، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مراجعه کنند.

به گفته این مسئول، هم اکنون مرکز حلقه دره تنها مرکز دپوی ضایعات و نخاله های ساختمانی شهر می باشد و انتقال این پسماندها به مرکز مذکور باید توسط پیمانکاران و مجریان انجام گیرد. 

جذب ۱۱۱ درصدی بودجه شهرداری کرج در سال ۱۴۰۲
آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال

شهردار کرج تاکید کرد: در صورت عدم انتقال این نخاله ها، برگه تسویه حساب برای آنها صادر نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اراضی بایر و بدون کاربری اندکی در اطراف شهر وجود دارند و از این حیث امکان رهاسازی نخاله ها در این نقاط برای متخلفان فراهم نیست.

کیانی ادامه داد: البته در مواردی ممکن است نخاله برهای شخصی و در ابعاد جزئی اقدام به تخلیه این ضایعات اطراف اتوبان کنند که این مورد نیز با توجه به دوربین های نظارتی قابل رصد و پیگیرد می باشد. 

این مسئول همچنین از همشهریان خواست در صورت مشاهده نخاله های رها شده در معابر، این موضوع را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=312855

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x