تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

بازگشایی کاخ مروارید مهرشهر به روی مردم

  • کد خبر : 229335
  • 18 آذر 1400 - 17:45
بازگشایی کاخ مروارید مهرشهر به روی مردم

عضو شورای شهر کرج گفت: در حال تلاش هستیم که کاخ مروارید مهرشهر را به عنوان مجموعه توریستی، فرهنگی فاخر و گستره فضای سبز بازگشایی کنیم.

به گزارش کمال مهر؛ عمار ایزدیار، عضو شورای شهر کرج گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج همواره با هیئت ورزش های همگانی در تعامل است و بستر حضور مربیان ورزش های همگانی و انجام ورزش‌های همگانی در پارک‌ها فراهم است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به این که در نظر گرفتن فضای ورزشی در پارک‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: نقشه پارک‌ها طوری طراحی می‌شود که فضای تجمع و ورزش در آن ها وجود داشته باشد، البته این موضوع بنا به کاربری پارک‌ها متفاوت است.

ایزدیار گفت: پارک تنیس، پارک خانواده و پارک ایران زمین از جمله پارک‌هایی هستند که در کرج در زمینه ورزش فعالیت خوبی دارند.

او افزود: اکنون در بلوار ماهان مسیر دوچرخه سواری احداث شده و در برخی مناطق که فضا اجازه بدهد این اتفاق افتاده است اما به عنوان مثال در خیابان شهید بهشتی با محدودیت فضا مواجه هستیم و نمی‌توانیم مسیر دوچرخه سواری احداث کنیم.

عضو شورای شهر کرج به نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌ها اشاره کرده و گفت: وسایلی که در پارک‌ها به عنوان وسایل ورزشی گذاشته می‌شود استانداردهایی دارد و در پارک‌های مختلف شهر نصب شده است.

ایزدیار به آماده سازی فضای سبز کاخ مروارید مهرشهر برای استفاده عموم، اشاره کرد و افزود: در حال تلاش هستیم که کاخ مروارید مهرشهر را به عنوان مجموعه  توریستی، فرهنگی فاخر و گستره فضای سبز بازگشایی کنیم.

او گفت: فضای سبز  کاخ مروارید اکنون در دست شهرداری است و آماده سازی شده و حتی مبلمان شهری آن نیز آماده است، درصدد هستیم که بتوانیم این فضا را به زودی به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/خ

منبع باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x