تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

جزییات قتل همسر دوم در بیرجند/ کشف جسد از داخل کمد دیواری

  • کد خبر : 52967
  • 05 شهریور 1393 - 10:22
جزییات قتل همسر دوم در بیرجند/ کشف جسد از داخل کمد دیواری

اسفند سال ۹۱ در بیرجند فردی به هویت (ب-ش) ۴۲ ساله ، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد دیواری منزل مخفی کرده بود از محل متواری شد .

سرهنگ عرب زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی کمال مهربا اعلام این خبر گفت : اسفند سال ۹۱ در بیرجند فردی به هویت (ب-ش) ۴۲ ساله ، که متهم است همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد همسرش را در کمد دیواری منزل مخفی کرده بود از محل متواری شد .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: دستگیری متهم فراری توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان در دستور کار قرار گرفت و بعد از گذشت ۱۸ ماه از متواری بودن وی در تحقیقات و اقدامات پلیسی مشخص شد متهم در چالوس در یک شرکت مشغول به کارهای خدماتی است .

سرهنگ عرب زاده افزود : با گرفتن نیابت قضایی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان به شهرستان چالوس عزیمت کرده و با همکاری ماموران آگاهی آن شهرستان متهم فراری را دستگیر کردند .

به گفته وی ، با انتقال متهم به استان خراسان جنوبی وی در مقابل کارآگاهان آگاهی اتهام قتل همسرش را پذیرفت .

سرهنگ عرب زاده در ادامه بیان داشت: متهم انگیزه قتل خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود : روز حادثه با همسرم مشاجره لفظی داشتم ، نمی دانم چه شد که این مشاجره بالا گرفت و من هم با دست گلوی او را گرفتم وقتی او را رها کردم دیگر بی جان شده بود ، جسد او را داخل کمد دیواری گذاشتم و از ترس گریختم .

متهم ۴۲ ساله در ادامه گفت : در این مدت کابوس دستگیری خواب را از چشمانم ربوده بود و در این ۱۸ ماه دائم محل اقامت خود را تغییر می دادم تا دستگیر نشوم .

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x