تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

رنکینگ، معیار دقیقی برای ارزیابی بازیکن نیست / کاش برای اعزام به اینچئون انتخابی بگذارند

  • کد خبر : 51820
  • 29 مرداد 1393 - 7:32
رنکینگ، معیار دقیقی برای ارزیابی بازیکن نیست / کاش برای اعزام به اینچئون انتخابی بگذارند

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران پیشنهاد داد: از آنجایی که چهار نفر از اعضای تیم ملی در اوج آمادگی هستند انصاف این است که برای اعزام به اینچئون انتخابی برگزار کنند.

کمال مهر:نیما عالمیان  اظهار داشت:‌ هنوز مشخص نشده است که بازیکنان تنیس روی میز به صورت تیمی عازم بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ می‌شوند یا به صورت انفرادی اما صحبت‌هایی مطرح شده که اگر تیم اعزام نشود نفرات اول و دوم رنکینگ را می‌برند که از نظر من انصاف نیست.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران ادامه داد: من از سال ۲۰۱۱ در تمامی رقابت‌های انتخابی تیم ملی نفر اول بودم و فقط زمانی که نوشاد بازی می‌کرد دوم می‌شدم بهترین بازیکن لیگ امسال و تا چند ماه پیش هم نفر دوم رنکینگ ایران بودم، اکنون فقط ۵ رده با نفر دوم اختلاف دارم و در اوج آمادگی به سر می‌برم.

عالمیان با اشاره به اینکه رنکینگ نمی‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد در خصوص انتخاب نفرات اعزامی پیشنهاد داد: به نظر من رنکینگ اهمیتی ندارد وقتی بازیکنی با رتبه جهانی ۲۰۰ حریفش در رنکینگ ۵۰ را مغلوب می‌کند وقتی نوشاد بارها بازیکن پایین‌تر از خودش را برده است پس نمی‌توان گفت که رنکینگ اهمیت بالایی دارد و فقط با این ملاک یک ورزشکار را بسنجند، پیشنهاد من این است مسابقا انتخاب بگذارند تا هر کس که حقش است به رقابت‌های اعزام شود.

ملی‌پوش تنس روی میز کشورمان به اردوی اهواز اشاره کرد و گفت:‌ اردوی اهواز به مدت ۷ روز بود و به همراه نوشاد و افشین نوروزی و پوریا عمرانی زیر نظر حسین عمرانی تمرین کردیم، وی مربی خوبی است و اکنون به میزانی از آمادگی رسیده‌ام که چشم بسته هم می‌توانم حریفانم را شکست دهم.

وی تصریح کرد: من در اعزام‌های مختلف عملکرد قابل قبولی داشتم و باانگیزه به تمریناتم ادامه می‌دهم در رقابت‌های قهرمانی جهان تنها بازیکن ایران هستم که عکسم را در سایت فدراسیون جهانی گذاشته‌اند، من در آن پیکارها نفر دوم ایران بودم و با یار یک تیم‌ها مسابقه می‌دادم در بازی مقابل ایتالیا هم مسابقه‌ای حیاتی داشتم که با پیروزی من تیم ایران توانست به مرحله بعد صعود کند با وجود اینکه وقتی شنیدم به بازی‌های آسیاییی اعزام نمی‌شوم فکر کردم با من شوخی می‌کنند اما دیگر ناراحت نیستم و می‌دانم حقم حضور در این میدان بود، برایم بس است و تابع نظر فدراسیون و کادر فنی هستم.

عالمیان اعلام کرد:‌ بعد از اردوی اهواز اردوی دیگری در بابلسر داریم و سپس برای برپایی تمرینات به اتریش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x