تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

۴ شاهد عینی کلید حل معمای آتش سوزی در شرکت نفت سپاهان

  • کد خبر : 51385
  • 25 مرداد 1393 - 10:56
۴ شاهد عینی کلید حل معمای آتش سوزی در شرکت نفت سپاهان

رئیس سازمان آتشنشانی شھرداری اصفھان گفت: دلیل اصلی وقوع آتش سوزی در شرکت نفت سپاھان پس از مصاحبه با ۴ شاھد عینی حادثه اعلام خواھد شد.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهرخبر آتش سوزی بخش مظروفات شرکت نفت سپاھان خبری بود که در روز ٧ خرداد ماه در رسانه ھای استانی و ملی منتشر شد.

بر اساس گزارشات ارایه شده خوشبختانه این حادثه ھیچگونه خسارت جانی نداشته و به گفته نماینده مردم شاھینشھر و میمه در مجلس شورای اسلامی ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شرکت وارد شده است.

بسیاری از مسئولان استان اصفھان ساعاتی بعد از اطفای این آتش سوزی بررسی کارشناسانه دلایل وقوع این آتش سوزی را در دستور کار خود قرار دادند و بارھا و بارھا اعلام شد که گزارشات علت این آتش سوزی کمتر از دو ھفته اعلام خواھد شد و این در حالی است که بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از این حادثه ھنوز پاسخ درستی در خصوص دلیل این آتش سوزی گزارش نشده است.

در این میان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه نتایج به دست آمده از دلایل وقوع آتش سوزی در شرکت نفت سپاھان در اختیار سخنگوی دستگاه قضاست، اظھار داشت: قطعاً در نشستھای آینده با خبرنگاران جزئیات را مطرح خواھد کرد.

بھزاد بزرگزاد، رئیس سازمان آتشنشانی شھرداری اصفھان در گفتگو با خبرنگار مھر با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شھرداری اصفھان به دنبال علت یابی آتش سوزی شرکت نفت سپاھان است، اظھار داشت: در این راستا تاکنون با ۲۰۰ نفر از شاھدان عینی این حادثه مصاحبه ھایی را انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه برای اعلام گزارش نھایی به دست آمده از تحقیقات صورت گرفته منتظر مصاحبه با ۴ شاھد عینی این حادثه ھستیم، ادامه داد: اصولا نتایج به دست آمده از این حوادث صفر و یک است به صورتیکه یا حادثه بر اثر یک سھل انگاری بوده و یا یک مورد خاص دلیل اصلی حادثه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شھرداری اصفھان افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی اصفھان کار خود را از انتھا به ابتدا دنبال کرده اند و سوالات در مصاحبه ھا را از انتھا به ابتدا عنوان می کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x