تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

سربازان گمنام امام زمان(عج) مرد هزار چهره ایران را دستگیر کردند

  • کد خبر : 50529
  • 19 مرداد 1393 - 9:21
سربازان گمنام امام زمان(عج) مرد هزار چهره ایران را دستگیر کردند

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که در بسیاری از استان‌های کشور تحت عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده و تاکنون نیز به نیم میلیارد تومان کلاهبرداری اقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادثکمال مهر مسلم محمدیاران ظهر شنبه در نشست خبری از دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای در خراسان شمالی خبر داد که در بیش از ۱۰ استان مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری با عناوین مختلف کرده بود.

وی با اشاره به این که فرد مزبور اصالتا اهل خراسان شمالی است اما در یکی از مناطق تهران ساکن بود، اظهار داشت: متهم فعالیت های کلاهبرداری خود را از سال ۷۰ با فروش فیش خودرو، کوپن و سربرگ های اداره بازرگانی آغاز کرده و بعدها دستگیر و زندانی می شود اما پس از آزادی از زندان به شیوه های جدیدتری اقدام به کلاهبرداری می کرده است.

به گفته محمدیاران فرد مزبور از طریق تماس با پزشکان و مسؤولان اجرایی خود را مدیر کاروان حج، مدیرکل حج و زیارت استان و یا مدیر شبکه بهداشت و درمان معرفی می کرده و از این طریق مؤفق به میلیون ها تومان کلاهبرداری شده است.

وی اضافه کرد: در مدت چند روز سپری شده از دستگیری این متهم که از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شد؛ وی تاکنون به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری اقرار کرده و به احتمال زیاد این رقم در روزهای آتی افزایش می یابد.

محمدیاران اظهار داشت: متهم تاکنون به کلاهبرداری تحت عناوین فوق الذکر در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، تهران، سیستان و بلوچستان، فارس، سمنان، لرستان و اصفهان اقرار کرده است.

به گفته وی فرد مزبور تاکنون به ۵۰ مورد تماس و تلاش برای کلاهبرداری از پزشکان اعتراف کرده که بخش اعظمی از این تلاش‌ها متأسفانه با مؤفقیت همراه بوده است.

محمدیاران تصریح کرد: بیش از ۱۵ نفر از اعضای خانواده و اطرافیان فرد مزبور آگاهانه و ناآگاهانه با این کلاهبردار در زمینه به دست آوردن اطلاعات و شماره تلفن اشخاص، رد و بدل کردن مبالغ کلاهبرداری شده، افتتاح حساب های بانکی و … همکاری می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در پایان با اشاره به این که میزان و حجم کلاهبرداری‌های فرد مزبور به طور قطع بیش از این میزان بوده و وی در استان ها و مناطق مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری کرده است، از مردم سراسر کشور خواست تا در صورتی که از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند؛ برای پیگیری موضوع به مراجع قضایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x