تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

کلاهبرداری چند صد میلیونی به بهانه انرژی درمانی/مشتری‌های “بالاشهری” آقای دکتر!

  • کد خبر : 50492
  • 19 مرداد 1393 - 8:31
کلاهبرداری چند صد میلیونی به بهانه انرژی درمانی/مشتری‌های “بالاشهری” آقای دکتر!

فردی به نام دکتر م.د در حوالی منطقه اقدسیه شهر تهران با گرفتن هزینه های چند میلیون تومانی اقدام به انرژی درمانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیکمال مهراخیرا فردی به نام “م.د” که خود را دکتر معرفی کرده در حوالی منطقه اقدسیه شهر تهران با گرفتن هزینه های چند میلیون تومانی اقدام به انرژی درمانی می‌کند.

این فرد در منزل مسکونی خود اقدام به انرژی درمانی کرده و بابت هرجلسه مشاوره و درمان حق ویزیت چند میلیونی و بعضا چند صد میلیونی دریافت می کند.

همچنین بنابر اطلاعات به دست آمده برای دریافت وقت ویزیت باید با تلفن همراه فرد مذکور تماس گرفته شود که به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان به صورت هفتگی تعیین وقت می‌شود.

این فرد با انجام یکسری اقدامات مضحک و به اصطلاح القای انرژی و تجویز برخی داروهای به اصطلاح گیاهی مدعی شده می‌تواند خستگی و مشکلات جسمی  و روحی را رفع کند.

بدون توجه به علمی بودن یا نبودن این روش، انجام این نوع اقدامات توسط یک فرد ناشناس در محل مسکونی و بدون اخذمجوز از مراجع ذی صلاح خود دارای مشکلات اخلاقی و پزشکی متعدد و به طور کلی غیرقانونی است.

 طبق اطلاعات به دست آمده ویزیت این فرد از مبلغ یک میلیون تومان شروع شده و به چند ده میلیون تومان ختم می‌شود که البته بسته به نوع وضعیت مالی مراجعه کنندگان قیمت ها متغیر خواهد بود.

بیشتر مشتریان این فرد خانم هایی ساکن شمال و غرب شهر تهران هستند که بعضا دارای درآمد کلان بوده و به صورت مجردی زندگی می‌کنند.

این نوع کلاهبرداری اخیرا به طرق مختلف در جامعه رواج پیدا کرده و لذا مسئولان ذیربط می‌بایست به سرعت با کلاهبردان و سودجویان برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x