تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

اعزام های زائران عمره از نیمه دوم آذر ماه آغاز می شود

  • کد خبر : 49968
  • 14 مرداد 1393 - 11:13
اعزام های زائران عمره از نیمه دوم آذر ماه آغاز می شود

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام های زائران عمره سال ۹۴ – ۹۳ از نیمه آذر ماه آغاز می شود، گفت: اولویت های یک تا ۳۵۰ بانک های ملی و ملت در دور جدید، به عمره مفرده اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی کمال مهر، ناصر خدرنژاد افزود: برنامه ریزی و زمان بندی بگونه ای است که از نیمه دوم آبان ماه ثبت نام در کاروان های عمره آغاز شود و همچنین زمینه ها فراهم شود تا زائران بتوانند علاوه بر مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی، در کاروان ها نیز ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: اولویت هایی که برای عمره ۹۴ – ۹۳ در نظر گرفته شده، از اولویت یک تا ۳۵۰ بانک های ملی و ملت است و از نیمه دوم آذر ماه تا پایان خرداد ۹۴ ادامه خواهد داشت.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت تکمیل نبودن ظرفیت کاروان ها، اولویت های بعدی به منظور تکمیل ظرفیت فراخوان خواهند شد.

خدرنژاد همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان سازمان حج و زیارت ستاد عمره دانشجویی و بانک تجارت، از پیوستن بانک تجارت به جمع بانک های خدمات دهنده به عمره گزاران خبر داد و گفت: بانک تجارت از این پس وام های یک میلیون تومانی را برای تشرف دانشجویان به عمره و عتبات عالیات به آنها پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x