تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
1

راز فروش گوشت به ارزان ترین قیمت فاش شد / افغان های ۲۵ میلیاردی دستگیر شدند

  • کد خبر : 47426
  • 25 تیر 1393 - 8:59
راز فروش گوشت به ارزان ترین قیمت فاش شد / افغان های ۲۵ میلیاردی دستگیر شدند

باند سرقت احشام و طیو ر که اعضای افغان آن در مدت فعالیت خود مرتکب ۴۰ فقره سرقت به ارزش ۲۵ میلیارد در سمنان شده بودند، متلاشی شد.

کمال مهر:سرهنگ داوود رسولی فر رئیس پلیس آگاهی سمنان  در تشریح جرئیات این دستگیری گفت: در پی یک مورد سرقت احشام و طیور در نقاط حاشیه ای شهر سمنان که سارقان اقدام به سرقت گوسفند، خروس و مرغ از داخل باغات و بار‌بندهای این مناطق می کردند، تیم های ویژه پلیس برای کشف این پرونده تشکیل شد.

سرهنگ رسولی فر با اشاره با انجام تحقیقات گسترده برای کشف این پرونده و بررسی دقیق هویت مجرمان و سارقان سابقه دار تصریح کرد: در ادامه تحقیقات در اربیهشت ماه امسال دو نفر از اتباع افغان که در حال فروش گوشت به قیمت بسیار ارزان در نقاط جنوبی شهر سمنان بودند از سوی ماموران تجسس کلانتری ۱۳ گلستان و کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته این مسئول انتظامی؛ در ادامه  فردی به هویت معلوم  که  سرکرده این باند بود بعد از چندین ماه متواری بودن نهایتا توسط دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ رسولی فر در ادامه بیان داشت: اعضای این باند تاکنون به انجام ۴۰ فقره سرقت احشام و طیور در نقاط حاشیه ای شهر سمنان به ارزشی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعتراف کردند و تلاش پلیس برای دستگیری اعضای باند کماکان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی سمنان با اشاره به تقویت بخش های مختلف پلیس در راستا پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان در قالب قرار مبارزه با سرقت بر لزوم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x