تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

کودکانی که والدین تک جنس دارند از نظر روحی و جسمی سالم ترند!+عکس

  • کد خبر : 46432
  • 18 تیر 1393 - 8:31

سایت انگلیسی دیلی میل در اقدامی هماهنگ با ترویج فساد و قبح زدایی از هم‌جنس بازی، یک تحقیقات دانشگاهی را منتشر کرده و بر اساس آن ادعای مضحک خود را نشر داده است.

کودکانی که والدین تک جنس دارند از نظر روحی و جسمی سالم ترند!+عکس

به گزارشکمال مهر سایت انگلیسی دیلی میل در اقدامی هماهنگ با ترویج فساد و قبح زدایی از هم‌جنس بازی، یک تحقیقات دانشگاهی را منتشر کرده و بر اساس آن ادعای مضحک خود را نشر داده است.

این رسانه در این گزارش خود مدعی شده است کودکانی که والدین تک جنس دارند از نظر روحی و جسمی سالم تر هستند.

این گزارش نوشته است:‌ محققان هشدار داد که ننگ وجود گرایش جنسی پدر و مادر این کودکان یک چالشی است که تا آخر عمر با آنها همراه است.

قطعاً این یک گزارش هدف دار بوده و هیچ نتیجه علمی نمی تواند نقش موثر پدر و مادر بر تکامل کودک را نادیده بگیرد.

انتشار چنین گزارش ساختگی و جملاتی که در آن به کار برده شده است نشان می دهد که غرب به دنبال بی تفاوت کردن افراد جامعه نسبت به این موضوع است تا از این طریق بتواند این پدیده شرم آور را در جهان گسترش دهد.

باید به نویسندگان این مطالب یادآور شد در صورتی که زندگی های تک جنسیتی رواج یابد دیگر فرزندانی برای رشد در این خانواده ها وجود نخوهد داشت.

تربیت فرزند‌ان د‌ر نتیجه پذیرش مسئولیت و تلاش و هماهنگی پد‌ر وماد‌ر است. واگذاری تربیت فرزند‌ان به ماد‌ر و خالی کرد‌ن مید‌ان تربیت از پد‌ران، فرزند‌ان را معمولاً با مشکلات و اختلالات رفتاری غیرقابل جبران مواجه می‌سازد‌.
صاحب‌نظران معتقد‌ند‌ با این که ماد‌ران د‌ر تربیت مهارت بیشتری د‌ارند‌ ولی پد‌ران د‌ر تربیت موثرترند‌. بنابراین پد‌ران باید‌ د‌ر امر تربیت، نگهد‌اری و رشد‌ و شکوفایی کود‌کان نقش و مشارکت د‌اشته باشند‌.

با این حال مادر اولین مربی کودک و مؤثرترین فرد بر کودک در تمامی مراحل رشد است. این تأثیرات، در واقع قبل از تولد و حتی از زمان انعقاد نطفه وجود دارد.
چرا که هرگونه خلق و خوی مادر و حالت های روحی او در شکل‌گیری شخصیت جنین مؤثر است.
انتهای پیام
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x