تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

“محمود نیلی احمد آبادی”، سرپرست جدید دانشگاه تهران/تعیین ریاست تا قبل از مهر ۹۳

  • کد خبر : 41953
  • 20 خرداد 1393 - 8:22
“محمود نیلی احمد آبادی”، سرپرست جدید دانشگاه تهران/تعیین ریاست تا قبل از مهر ۹۳

طی حکمی از سوی وزیر علوم محمود نیلی احمد آبادی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه تهران معرفی شد و تلاش وزارت علوم برای انتخاب ریاست جدید تا قبل از مهر ماه مشخص می شود.

کمال مهر:عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری  گفت: طبق روال انتخاب روسای جدید دانشگاه‌ها که در ابتدا سرپرست معرفی و سپس طی اعلام نظر شورای انقلاب فرهنگی رئیس جدید دانشگاه معرفی می‌شود در خصوص ریاست دانشگاه تهران نیز این مراحل طی می‌شود.
وی در پاسخی  مبنی بر اینکه طی مصاحبه‌های قبلی، اعلام شده بود که با توجه به پایان سال در دانشگاه‌ها ریاست جدید دانشگاه‌ها هم اکنون اعلام نمیشود، افزود: ما طبق روال معمول انتخاب ریاست دانشگاه‌ها عمل کردیم و در ابتدا برنامه‌های ما این بوده که حکم سرپرستی و سپس حکم ریاست مشخص شود. البته طی برنامه‌هایی که داریم تلاش ما بر این است که قبل از مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید، حکم سرپرست به ریاست تبدیل شود.
وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ریاست دانشگاه‌های تربیت مدرس و صنعتی شریف نیز طی چند روز آینده مشخص می شود، خاطرنشان کرد: در خصوص سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های شریف و تربیت مدرس هنوز چیزی مشخص نشده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x