تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
2

تفنگ شهید واحدی بر زمین نخواهد ماند

  • کد خبر : 312444
  • 12 فروردین 1403 - 15:05
تفنگ شهید واحدی بر زمین نخواهد ماند

خانواده شهید واحدی در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام تشکر کردند.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، در متن پیام خانواده شهید واحدی در قدردانی از حضور باشکوه  مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام  آمده است: حضور گسترده و حماسی مردم و مسئولان  روزه دار و شریف ایران اسلامی و استان البرز در مراسم های وداع با شهید ،  اقامه نماز و تشییع پیکر و تدفین فرزند دلاور ایران اسلامی و سرباز  ولایت ،  شهید علی طریق القدس و مدافع حرم بهروز واحدی از یک سو باعث مباهات و افتخار است  و از طرف دیگر  خاری در چشم دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی است.

تشییع باشکوه پیکر نخستین شهید مدافع حرم در سال ۱۴۰۳ + فیلم

از دیگر  سو  این حضور حماسی گواه و‌ نوید بخش تداوم راه این شهید والامقام ، استمرار  راه آزادی قدس شریف و تحقق آرمان های عدالت خواهانه  انقلاب اسلامی در سرتاسر گیتی  است.

لذا به رسم ادب بر خود وظیفه  می دانیم  از  حضور، همراهی و پیام های توام با مهر مردم عزیز و  مسئولان  ایران اسلامی و استان البرز مراتب سپاس و قدردانی به جا آوریم.

همچنین لازم است  حضور ارزشمند سردار اسماعیل  قاآنی فرمانده  دلاور سپاه قدس و همرزمان گمنام شهید ، بسیجیان گرانقدر و کلیه   مسئولان کشوری و لشگری  در مراسم های مختلف تشییع و خاکسپاری آن شهید والامقام را  ارج نهیم و بر تداوم راه شهید بهروز واحدی در سربازی ولایت و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تا آزادی قدس شریف تاکید کنیم.

در ضمن به دشمن زبون و جنایتکار صهیونسیتی یادآور می شویم تفنگ شهید بهروز واحدی بر زمین نخواهد ماند و از خیل عظیم جوانانی که در مراسم تشییع پیکر او حاضر بودند هزاران بهروز رهسپار جبهه نابودی کفر و استکبار در سرتاسر عالم خواهند شد  تا به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ، زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم آورند.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=312444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x