تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

ثبت نام جدید عتبات اواخر خردادماه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 41496
  • 11 خرداد 1393 - 10:31
ثبت نام جدید عتبات اواخر خردادماه آغاز می‌شود

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: اعزام‌های مرحله تابستانی عتبات از ۲۵ تیرماه امسال آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش کمال مهرمحسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام‌های تابستانی عتبات عالیات، گفت: ثبت نام جدید اعزام به عتبات عالیات اواخر خردادماه آغاز می‌شود.

نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های مرحله تابستانی عتبات از ۲۵ تیرماه امسال آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:در دوره تابستانی سفر زیارتی عتبات عالیات حدود ۳۰۰ هزار نفر اعزام خواهند شد.

نظافتی افزود:در این دوره که از ۱۵ ماه رمضان آغاز می‌شود و بیشتر زائران به سبب روزه داری ترجیح می‌دهند از سفر زیارتی عتبات خودداری کنند، پیش ثبت نام نخواهیم داشت.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار داشت:متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در دوره تابستانی می‌توانند اواخر خردادماه با باز شدن سامانه اینترنتی ثبت نام به نشانیwww.atabat.haj.irبه مرور نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

نظافتی یادآور شد: مدت اقامت در عتبات عالیات عراق هفت شب است که بر این اساس، زائران ایرانی، سه شب در نجف، سه شب در کربلا و یک شب نیز در کاظمین اقامت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:برنامه‌ریزی اسکان زائران عتبات که از سه مرز زمینی مهران، چزابه و شلمچه و مرز هوایی فرودگاه نجف و بغداد وارد کشور عراق می‌شوند، به صورت بسته اصلی سه روز نجف، سه روز کربلا، یک روز کاظمین و بسته معکوس یک روز کاظمین، سه روز کربلا و سه روز نجف تعریف می‌شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x