تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

امسال ۴۵ هزار دانشجو در مراسم اعتکاف دانشجویی، دانشگاه‌ها حضور داشتند

  • کد خبر : 39246
  • 28 اردیبهشت 1393 - 12:20
امسال ۴۵ هزار دانشجو در مراسم اعتکاف دانشجویی، دانشگاه‌ها حضور داشتند

مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از حضور ۴۵ هزار معتکف دانشجو در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد دانشگاه‌های کل کشور خبر داد.

کمال مهر:حجت الاسلام سید محمد طاهری  گفت: طبق آمار نهایی از کل دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کشور رسیده است  تعداد ۵۳ هزار دانشجو برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت نام کرده بودند که به علت کمبود امکانات تعدادی از این افراد به مساجد جامع محله‌های شان رجوع داده شده‌اند.
وی افزود: تعداد افراد ثبت نام کننده در دانشگاه تهران ۲۵۰۰ نفر بوده که از این میان ۸۰۰ نفر را برای حضور در این مراسم پذیرفته‌اند و یا در دانشگاه شهید بهشتی تعداد ۲ هزار نفر ثبت نام کرده بودند اما به‌ علت کمبود جا و امکانات تعداد ۱۰۰۰ نفر از این افراد را برای شرکت در مراسم قبول کرده‌اند.
حجت الاسلام سید محمد طاهری تصریح کرد: این آمار از دانشجویان معتکف تنها تعداد دانشجویانی است که به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کرده‌اند و آماری از دانشجویانی که به مساجد محله‌هایشان مراجعه کرده‌اند در دست نداریم.
وی خاطرنشان کرد : خانم‌ها حضوری ۶۵ درصدی در مراسم معنوی اعتکاف داشته‌اند و در این مراسم معنوی فعالیت‌های قرآنی و سخنرانی‌های اخلاقی مورد توجهی امسال انجام شده است.
انتهای پیام/
م
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x