تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

اعزام ۲۸۰ پزشک به حج تمتع ۹۳/ افزایش چهار برابری پزشکان زن در حج

  • کد خبر : 39204
  • 28 اردیبهشت 1393 - 11:55
اعزام ۲۸۰ پزشک به حج تمتع ۹۳/ افزایش چهار برابری پزشکان زن در حج

معاون حج عمره مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: در حج تمتع امسال ۲۸۰ پزشک که ۶۰ پزشک زن در بین آنان هستند، در قالب پزشک مجموعه هتل کاروان حجاج را همراهی می‌کنند.

کمال مهر:عادل مقصودی‌نژاد،معاون حج عمره مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر  با اشاره به تیم پزشکی حج امسال و کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته اظهار داشت: امسال ۲۸۰ پزشک که ۶۰ نفر آنان پزشکان زن هستند در قالب پزشک مجموعه هتل تیم پزشکی حج ۹۳ را تشکیل خواهند داد.

وی در ادامه با بیان اینکه لیست اسامی پزشکان، برای اعزام به حج تمتع و همراهی حجاج اعلام شده است، گفت: هم‌اکنون در حال مذاکره با مدیران سازمان حج برای انتخاب و جای‌گیری پزشکان هستیم و پس از نهایی شدن آن به مراتب نحوه‌ی تکمیل پرونده‌ی پزشکی زائران اعلام می‌شود.

معاون حج عمره مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در ادامه از اجرای طرح انطباق با موازین مقدس شرع با امور پزشکی خبر داد و بیان داشت: بر اساس این طرح که در نخستین سال اجرای طرح خود قرار دارد، به منظور همگن‌سازی مسائل شرع مقدس با امور پزشکی حج‌گزاران زن فقط به پزشکان زن مراجعه می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به طور متوسط ۱۵ پزشک زن حج تمتع شرکت داشتند که امسال با افزایش چهار برابری به ۶۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x