تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

فروش انواع مواد مخدر در خوار بارفروشی!

  • کد خبر : 38995
  • 27 اردیبهشت 1393 - 8:42
فروش انواع مواد مخدر در خوار بارفروشی!

فردی که در مغازه خواربار فروشی خود اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد ، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، چندی پیش در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در داخل یک مغازه خواروبار فروشی در منطقه شاد آباد تهران اکیپ عملیاتی ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از انجام تحقیقات محلی پس از اینکه اطمینان یافتند فردی به هویت “ناصر” در مغازه خوارو بارفروشی خود اقدام به توزیع و پخش مواد مخدر می کند مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهم را دریافت کردند.

در ادامه ماموران در ساعت ۱۶ روز گذشته به محل فعالیت متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مغازه وی مقدار ۲ کیلو گرم تریاک بالفافه و مقادیری شیشه و دو عدد وافور و یک عدد ترازو کشف کردند.

متهم در بازجویی پلیسی ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود اعلام داشت: مواد مخدر را از دو مواد فروش در منطقه یافت آباد تهیه می نماید که به دنبال اظهارات متهم پس از اخذ مجوز قضایی لازم اکیپ عملیاتی پایگاه هشتم به آدرس دوم اعزام و افرادی به هویت های ۱-بهادر ۲- پرویز را دستگیر و در بازرسی از منزل فوق مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک بالفافه و مقدار ۱۵۵ گرم شیره تریاک بالفافه و مقدار ۲۰گرم شیشه بالفافه و یک عدد پایپ کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمدبخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهم به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منتقل و ضمن تکمیل پرونده هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع دادند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x