تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

معرفی باند خانوادگی جیب برهای معروف تهران در برنامه قانون و قضا

  • کد خبر : 38207
  • 22 اردیبهشت 1393 - 8:52
معرفی باند خانوادگی جیب برهای معروف تهران در برنامه قانون و قضا

در برنامه فردای قانون و قضا که ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود، اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به جیب بری و کف زنی می کردند، معرفی خواهند شد.

به گزارش حوزه رادیوکمال مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در برنامه فردای قانون و قضا که ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود، اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به جیب بری و کف زنی می کردند، معرفی خواهند شد.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که بیشتر جیب‌بری‌ها در مناطق پرتردد مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، مراکز تجاری، اقتصادی و زیارتی صورت می‌گیرد.

بگفته آقای رداعی، تهیه کننده برنامه قانون و قضا، در این برنامه با اعضای این باند خانوادگی، مالباختگان ، مقام قضایی و ماموران اداره آگاهی درباره شگردهای دزدی و نحوه دستگیری گفتگو شده است.

متهمان که همگی سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت و جیب‌بری زندان را تجربه کرده‌اند، بعد از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت گوشی موبایل، پول و کیف اعتراف کردند.

تهیه کننده برنامه قانون و قضا افزود: با توجه به‌ احتمال افزایش مالباختگان و جرایم ارتکابی از سوی متهمان، دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی قاضی بخشوده، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۶ تهران، صادر شده است و از کسانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود تا برای شکایت به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

برنامه قانون و قضا کاری از گروه قوه قضائیه شبکه یک سیما است که دو هفته یک بار ساعت ۱۷:۳۰ پخش  می شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x