تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
1

عملیات ویژه پلیس تهران در کاشان/ماجرای ترانزیت مواد افیونی با خودروی جنسیس

  • کد خبر : 37316
  • 16 اردیبهشت 1393 - 10:38
عملیات ویژه پلیس تهران در کاشان/ماجرای ترانزیت مواد افیونی با خودروی جنسیس

زوج جوانی که با خودروی جنسیس اقدام به ترانزیت مواد افیونی می کردند ، در عملیات ویژه پلیس تهران در یکی از محله هیا کاشان دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی فعالیت یک زوج مواد فروش در پوشش ترانزیت مواد افیونی با خودروهای مدل بالا و لوکس پرونده ایی در این ارتباط در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل و رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه ماموران دایره یکم معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق منابع اطلاعاتی دریافتند متهمان هم اکنون در شهرستان کاشان در حال فعالیت هستند.

به همین منظور ضمن اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری متهمان به شهرستان کاشان اعزام و عملیات دستگیری متهمان را از سرگرفتند.

عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ساعت ۲ بامداد روز گذشته در راستای انجام ماموریتهای محوله و پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند خودروی هیوندا جنسیس متهم را مورد شناسایی قرار داده و پس از توقیف در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۳۷کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در ۳۹ قوطی نوشابه خانواده جاسازی گردیده بود، کشف وضبط کردند.

سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان به نام های “ارسلان” و “نازنین” پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائمشان به پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان منتقل شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x