تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

“الیور” ترسناک پایتخت در سطل آشغال دستگیر شد+عکس متهم

  • کد خبر : 37186
  • 15 اردیبهشت 1393 - 16:57
“الیور” ترسناک پایتخت در سطل آشغال دستگیر شد+عکس متهم

اوباش ترسناک پایتخت به نام الیور صبح روز گذشته در میان زباله دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت عمومی تهران منتقل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، بر اساس اجرای دستور بازپرس شعبه ۶ بازپرسی دادسرای شهید مقدس مبنی بر دستگیری کلیه عوامل دخیل در درگیری ۲۲ فروردین ماه در منطقه خانی آباد که در آن عده ای از اوباش سابقه دار اقدام به درگیری دسته جمعی و تخریب چندین خودرو نموده اند، پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اقدامات گسترده خود را آغاز کرد.

در قدم نخست کارآگاهان با فعال سازی منابع اطلاعاتی در محل فوق یکی از این افراد به هویت “رضوان” ملقب به “الیور” ساکن نعمت آباد شناسایی شد.

لذا اکیپی از عوامل پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ جهت دستگیری متهم اعزام و پس از شناسایی دقیق محل و حصول اطمینان از حضور متهم در ساعت ۶ صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی وارد منزل وی شده اما متهم را نیافتندکه در بررسی دقیق تر سر و صدایی از داخل یک سطل آشغال بسیار بزرگ در کنار آشپزخانه شنیدند که در مشاهده داخل آن اوباش ترسناک را لابه لای زباله یافتند و تحت الحفظ به پایگاه پلیس امنیت انتقال دادند.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بازرسی از منزل وی حدودا یک صوت مواد مخدر شبیه به شیشه و یک قبضه کاتر مخصوص درگیری کشف و ضبط گردید و در ادامه متهم پس از تحقیق و بازجویی تحت الحفظ به مرجع قضایی منتقل گردید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x