تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

دولت و مجلس با تمام توان از “سازندگان تجهیرات نفتی” حمایت می کنند

  • کد خبر : 33115
  • 20 فروردین 1393 - 15:30
دولت و مجلس با تمام توان از “سازندگان تجهیرات نفتی” حمایت می کنند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت با توجه به سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی نشست های متعددی را در جهت حمایت از توان داخلی سازندگان صنعت نفت برگزار کرده تا بتواند همسو با این شعار گامهای مثبتی را در راستای حمایت از آنها بردارد.

کمال مهر:علی مروی، اظهار داشت: حمایت ازسازندگان تجهیزات داخلی در دولت قبل به طور جد در درستور کار مجلس شورای اسلامی بود و هم اکنون حمایت از این سازندگان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: سیاست وزارت نفت حمایت از توان تولید داخلی است در این راستا کمک های فکری  ومالی زیادی برای حمایت از این تولیدکنندگان صورت گرفته است.

مروی در خصوص این سوال که اکثر سازندگان واقف براین هستند که حمایت نمی شوند گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد متاسفانه برخی از سازندگان تجهیزات صنعت نفت به تعهدات خودشان عمل نکردند در صورت رفع این موضوع وزارت نفت از آنها حمایت می کند.

وی تاکید کرد: وزارت نفت این آمادگی را دارد با تمام توان از سازندگان داخلی حمایت کند.

در ادامه سید مهدی موسوی نژاد در همین زمینه گفت: کمیسیون انرژی مجلس با توجه به سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی نشست های متعددی را در جهت حمایت از توان داخلی سازندگان صنعت نفت برگزار کرده تا بتواند همسو با این شعار گامهای مثبتی را در راستای حمایت از آنها بردارد.

وی تاکید کرد: مجلس برنامه های زیادی را به منظور حمایت از سازندگان در دستور کار خود قرار داده که از جمله آنها تدوین طرح مدیریت جامع در رابطه با توان داخلی، کم کردن صادرات نفت به منظور جلوگیری از خام فروشی و بهینه سازی الگوی مصرف است.

انتهای پیام/

 
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x