تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

پیکر شهید علی خلیلی تشییع شد

  • کد خبر : 31184
  • 06 فروردین 1393 - 8:09
پیکر شهید علی خلیلی تشییع شد

پیکر پاک و مطهر طلبه بسیجی شهید امر به معروف و نهی از منکر، علی خلیلی در تهران تشییع شد و برای خاکسپاری به قطعه ۲۴ گلزار شهدا در بهشت زهرا انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر پیکر پاک و مطهر طلبه بسیجی شهید امر به معروف و نهی از منکر، علی خلیلی در تهران تشییع شد و برای خاکسپاری به قطعه ۲۴ گلزار شهدا در بهشت زهرا انتقال یافت.

در این مراسم که از مسجد فاطمه الزهرا در خیابان هفت حوض نارمک تا مسجد النبی میدان نبوت برگزار شد، جمع کثیری از مردم تهران،خانواده‌های معظم شهدا، نایب رئیس و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان دانشگاه‌های تهران حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران بر پیکر شهید نماز خواند.

حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهای “یا حسین(ع)”، “علی خلیلی شهادتت مبارک”، عزم جدی مسئولان قضایی را در برخورد با ضاربان این شهید خواستار شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف دینی و اعتقادی هر مسلمانی است حمایت مسئولان را از آمران به معروف خواستار شدند.

حجت الاسلام شهید علی خلیلی از مربیان مؤسسه بهشت تهران بود که ۲۵ تیر ۱۳۹۰ به هنگام بازگشت از هیئت به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم عده‌ای اوباش قرار گرفت.

علی خلیلی جانباز ناهی از منکر پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی ناشی از جراحات وارد شده، عصر یکشنبه هفته جاری در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x