تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

بهسازی ۱۲ هزار متر مربع از ورودی شهر کرج/گل و درخت جایگزین نماهای نامطلوب شد

  • کد خبر : 310975
  • 31 خرداد 1402 - 16:33
بهسازی ۱۲ هزار متر مربع از ورودی شهر کرج/گل و درخت جایگزین نماهای نامطلوب شد

شهردار کرج گفت: عملیات بهسازی در۱۲ هزار متر مربع از ورودی شهر کرج انجام شد؛ این عملیات که در محدوده پل فردیس اجرا شد شامل بهسازی، خاکریزی و کاشت گل و نهال بوده است.

به گزارش «کمال مهر»:

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر افزود: نمای نامناسب این ورودی در کنار ترافیک سنگین، تصویر و ذهنیت نامطلوبی را در ذهن مسافران و خودروهای عبوری به جا گذاشته بود که با تلاش همکارانم در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، این عرصه بهسازی و ورودی شهر اصلاح شد.

کیانی با بیان اینکه ورودی‌های شهری به عنوان یکی از نخستین نماهای شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، اضافه کرد: به طور حتم آنچه تصویر ثانویه ما را از یک شهر یا منطقه به وجود می‌آورد منظره‌ای است که در بدو ورود با آن روبرو می‌شویم.

وی افزود: کرج شهری زیباست که متأسفانه به دلیل نبود ورودی‌های مناسب ذهنیت نادرستی را در ذهن مسافران ایجاد می‌کند. از این رو بهسازی و زیباسازی ورودی‌ها در دستور کار شهرداری و به ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفت.

کیانی با بیان اینکه در مواردی حتی شاهد چرای دام در این ورودی شهر بودیم، اذعان کرد: بر همین اساس اصلاح و بهسازی ورودی شهرستان کرج از سمت فردیس در اولویت قرار داده شد.

به گفته شهردار کرج، به همت تلاش مستمر همکارانم در این سازمان، پس از اجرای عملیات اصلاح هندسی، بیش از ۲۰ گونه گیاهی در مسیر کاشته شده تا بتواند منظره زیبا و سبزی را در مقابل چشم مسافران قرار دهد.

وی، خاکریزی حجیم برای این عملیات را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بخش عمده فعالیت شهرداری برای اصلاح و بهسازی ورودی کرج از سمت فردیس در این بخش انجام شده است که‌امیدواریم بتواند رضایت خاطر مسافران و شهروندان را فراهم کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=310975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x