تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

صیانت از آبروی شهرداری وظیفه همه ما است

  • کد خبر : 310960
  • 31 خرداد 1402 - 12:19
صیانت از آبروی شهرداری وظیفه همه ما است

شهردار کرج با بیان اینکه صیانت از آبروی شهرداری وظیفه همه ما است، گفت: وظیفه داریم در شرایطی که با هجمه‌های زیادی روبرو هستیم با عملکردمان از آبروی شهرداری صیانت کنیم.

به گزارش «کمال مهر»:

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید شجاعی به میهن، اظهار کرد: این مناصب را مدیون خون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: میراث‌دار خون شهدا هستیم و باید در پیشگاه خدا و محضر شهدا پاسخگو باشیم.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه خدمت کردن به مردم ضمن اینکه فرصت است تهدید هم هست، خاطرنشان کرد: مردم عائله خدا و امام زمان (عج) هستند و اگر هم برخی اوقات عصبانی می‌شوند باید تحمل کنیم.

وی ادامه داد: درِ اتاق همه مدیران باید بر روی مردم باز باشد و شهروندان تکریم شوند. اعتقاد دارم اخلاق ارجح بر هر چیزی است.

شهردار کرج در بخش دیگری با اشاره به گلایه شهروندان از آب‌گرفتگی برخی معابر، خاطرنشان کرد: آبگرفتگی‌ها به موضوعی تبدیل شده که مردم را ناراحت کرده است. نقاط حساس شناسایی شده و مدیران برای رفع آن باید به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

کیانی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه آسفالت نهضت خوبی به‌راه افتاده اما کافی نیست و نیاز است در حوزه‌های دیگر هم این اتفاق رقم بخورد. توجه ویژه به مناطق محروم از ضرورت‌ها است و مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

شهردار کرج با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی گفت: همه مدیران باید به این مهم توجه کافی داشته باشند و ضمن رصد لحظه به لحظه مشکلات، برای حل آن اقدام کنند.

کیانی با بیان اینکه صیانت از آبروی شهرداری وظیفه همه ما است، افزود: وظیفه داریم در شرایطی که با هجمه‌های زیادی روبرو هستیم با عملکردمان از آبروی شهرداری صیانت کنیم.

موضوع دیگری که مورد تذکر شهردار کرج قرار گرفت توجه به مسأله حجاب و عفاف بود.

کیانی گفت: مدیران باید در مجموعه خود به موضوع حجاب توجه کافی داشته باشند چرا که حجاب هم قانون است و هم شرع و ضروری است با زبان خوش این موضوع را یادآوری کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=310960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x