تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

لزوم بازگشت مجموعه رفاهی ورزشی میلاد شهرداری کرج به چرخه خدمت رسانی به کارکنان

  • کد خبر : 310899
  • 30 خرداد 1402 - 13:58
لزوم بازگشت مجموعه رفاهی ورزشی میلاد شهرداری کرج به چرخه خدمت رسانی به کارکنان

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورای شهر مصوب کردند تا در راستای افزایش سرانه های رفاهی کارکنان شهرداری، مجموعه فرهنگی آموزشی میلاد به کاربری اصلی خود تغییر یابد و خانه استارتاپ و گالری به مکان دیگری منتقل شوند.

به گزارش «کمال مهر»:

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در ‌پایان یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باشگاه میلاد شهرداری با هدف خدمات رسانی و توسعه رفاه همکاران شاغل در مجموعه شهرداری احداث شده است این در حالی است که در حال حاضر به واسطه بهره برداری غیر مرتبط با هدف اصلی و احداث مجموعه گالری، استارت آپ عملا خدمات رسانی به پرسنل شهرداری در باشگاه میلاد به صورت حداقل انجام می شود.
 

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد تا خانه استارتاپ و گالری ظرف سه ماه آینده از مجموعه ورزشی میلاد به مکان مناسب دیگری انتقال یابند.

ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به تعیین تکلیف پروانه گود حصارک اشاره و اذعان کرد: از آنجایی که خارج از چارچوب ضوابط طرح تفصیلی، شهرداری در قالب لایحه ای قصد اعطای پروانه داشت، مقرر شد در جلسه آتی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج، این پرونده و پیشنهاد شهرداری به صورت مجدد بررسی شود تا شورا بتواند تصمیم بهتری برای تعیین تکلیف گود حصارک و تامین منافع مالک اتخاذ کند.
 

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تعیین تکلیف مصوبات کمیسیون معماری و شهرسازی که متعلق به شهروندان بود، بیان کرد: مصوبات کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با موضوع تعیین تکلیف برنامه‌های بسیج شهرداری کرج در سال ۱۴۰۲ به صحن آمد و مقرر شد این برنامه‌ها با محوریت خانواده اجرا شوند.
 

ایزدیار اظهار کرد: همچنین مقرر شده شورای شهر به جهت تولید برنامه‌های مشارکتی به منظور تبیین عملکرد مدیریت شهری با صدا و سیمای مرکز البرز همکاری داشته باشد. همچنین پیشنهادی مبنی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و تکریم خانواده‌های شهدا نیز مطرح و مقرر شد ویژه برنامه هایی برای نوادگان شهدا برگزار شود.
 

گفتنی است در جلسه آینده شورای شهر، موضوعات مربوط به کمیسیون های برنامه و بودجه، تلفیق و حقوقی و نظارت شورا در صحن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=310899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x