تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

جشنواره اوقات فراغت تابستانه در کرج برگزار می‌شود

  • کد خبر : 310896
  • 30 خرداد 1402 - 13:58
جشنواره اوقات فراغت تابستانه در کرج برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشنواره اوقات فراغت تابستانه با هدف پویایی مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش «کمال مهر»:

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به پایان فصل مدارس و اهمیت اوقات فراغت تابستانه و جایگاه ویژه این موضوع در بین خانواده‌ها، اظهار کرد: برنامه‌ریزی جهت استفاده صحیح و بهینه از اوقات فراغت در فصل تابستان و بهره‌مندی عموم مردم اعم از دانش‌آموزان و خانواده‌ها انجام شده و از فرصت بوجود آمده برای افزایش روحیه و نشاط اجتماعی، آموزش، تفریح و سرگرمی شهروندان استفاده خواهد شد.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، اهتمام ویژه‌ای در برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لیگ سرگرمی بازی‌های توپ و تور با محوریت خانواده، لیگ رایانه‌ای و بازی‌های کامپیوتری نوجوانان و جوانان، نگارخانه هنر و فرهنگ، اجرای نمایش کودک با محتوای آموزشی و جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری اشاره کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: سرآغاز این برنامه‌های متنوع از برگزاری نمایش کمدی موزیکال “جنگل سوخته” در تاریخ ۳۱ خرداد ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای مهر(مهرشهر کرج) شروع خواهد شد که به مدت هفت روز در مراکز متعدد فرهنگی اجرا می‌شود.
 

اشتری در پایان ضمن دعوت از تمامی شهروندان جهت شرکت در این رویدادهای رایگان فرهنگی، هنری و تفریحی، افزود:‌ امیدواریم با استقبال عموم مردم و اهتمام مجموعه مدیریت شهری، شاهد نتایج مثبت و تأثیرگذار این برنامه‌ها در بین شهروندان کرجی، بویژه نسل نوجوان و جوان باشیم.

جشنواره اوقات فراغت تابستانه در کرج برگزار می‌شود

 

منتشر شده در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=310896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x