تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

مناسب‌سازی معابر منطقه ۸ کرج در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 308690
  • 22 خرداد 1402 - 11:46
مناسب‌سازی معابر منطقه ۸ کرج در دستور کار قرار گرفت

مدیر منطقه ۸شهرداری کرج، گفت: مناسب‌سازی شهر یکی از خواسته‌های مهم جامعه و بخصوص افراد دارای معلولیت است.

به گزارش «کمال مهر»:

غلامرضا رضوانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، از آغاز عملیات اجرایی مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معابر به منظور سهولت در تردد معلولین و سالمندان واقع در محله حسن آباد انتهای بوعلی غربی مقابل کاخ جدیدالاحداث دادگستری به متراژ ۴۰ مترمربع خبرداد.

رضوانی، با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به منظور ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان به ویژه معلولین و سالمندان ساکن در این منطقه عنوان کرد: رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی از اولویت‌های کاری شهرداری است که این مهم با توجه به تأکید شهردار کرج با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای عملیات مناسب‌سازی معابر تسهیل دسترسی اقشار مختلف مردم بویژه کودکان، سالمندان و معلولان به شبکه معابر درون شهری است، گفت: در همین راستا این منطقه اقدام به اجرای بهسازی معابر سطح منطقه کرده است.

مناسب‌سازی معابر منطقه ۸ کرج در دستور کار قرار گرفت

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج با بیان اینکه از ویژگی‌های یک شهر خوب رسیدگی به نیازهای تمامی شهروندان است، بیان کرد: همشهریان معلول، جانباز و سالمندان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید به منظور ایجاد فرصت‌های برابر برای زندگی بهتر شهروندان تلاش بیشتری انجام شود.

رضوانی یادآور شد: اصل مناسب‌سازی شهر یکی از خواسته‌های مهم جامعه و بخصوص افراد دارای معلولیت است زیرا عدم مناسب‌سازی این معابر، افراد را در دسترسی به معابر مورد نیاز با مشکل مواجه می‌کند.

مناسب‌سازی معابر منطقه ۸ کرج در دستور کار قرار گرفت

وی در پایان ساخت سرویس بهداشتی، رمپ ویژه معلولین در بوستان‌ها، اصلاح شیب‌های نامناسب معابر، همسطح‌سازی پیاده روها، نصب تابلوهای ویژه پارک خودروی افراد کم توان جسمی و… را از دیگر اقداماتی برشمرد که برای تسهیل دررفت و آمد جانبازان و معلولان پس از بررسی‌های کارشناسی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=308690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x