تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
0

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در البرز

  • کد خبر : 283301
  • 14 اسفند 1401 - 20:04

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری در این استان خبر داد.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش درخواست های نقل و انتقال وسایل نقلیه در اسفند ماه و تسهیل در ارائه خدمات به مردم از ۱۵ تا ۲۸ اسفند ماه (به غیر از روزهای پنجشنبه) ساعت کاری تمام مراکز خدمات خودرویی و تعویض پلاک استان اعم از مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج و دفاتر خدمات خو درویی محمدشهر، فردیس، ساوجبلاغ ۲ ساعت افزایش یافته و تا ساعت ۱۶ خدمت رسانی به شهروندان ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: اکنون سیستم نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک فعال است و به هیچ وجه خارج از این شرایط تقاضایی پذیرفته نمی شود.
رحمتی پور افزود: متقاضیان پیش از مراجعه به این مراکز از طریق سامانه اینترنتی nobatdehi.epolice.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام نموده و بر اساس زمان تخصیصی به مراکز یاد شده مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: امکان کلیه مراحل شماره گذاری به استثنای بازدید و تایید اصالت خودرو ، فک و نصب پلاک به صورت غیر حضوری فراهم بوده و شهروندان می توانند تمام فرآیندهای نقل و انتقال شامل نوبت دهی، پرداخت خلافی، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی در سامانه ” پلیس من ” انجام دهند که این امر تاکنون افزایش رضایتمندی هموطنان عزیز را فراهم آورده است.
رحمتی پور افزود: برخی متقاضیان بدون توجه به نوبت درنظرگرفته شده زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه می کنند که سبب ازدحام جمعیت خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود : متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.
اکنون چهار مرکز خدمات خودرویی در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ ارایه خدمات نقل و انتقال خودرو را انجام می دهند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=283301

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x