تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

یک میلیون و ۴۷۲ هزار واجد شرایط رأی دادن در کرج

  • کد خبر : 312961
  • 20 اردیبهشت 1403 - 14:53
یک میلیون و ۴۷۲ هزار واجد شرایط رأی دادن در کرج

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: بیش از یک میلیون و ۴۷۲ هزار واجد شرایط در حوزه انتخابیه کرج می‌توانند رأی خود را به صندوق ها بیندازند.

– اخبار استانها –

مرتضی ولی‌پوری معاون سیاسی انتظامی استانداری البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج گفت: استان البرز در دور اول انتخابات که حوزه انتخابیه کرج و هشتگرد را شامل می‌شد، بیش از یک میلیون و ۷۴۶ هزار واجد شرایط داشت که در این دوره حوزه انتخابیه شهرستان کرج بیش از ۱ میلیون و ۴۷۲ هزار واجد شرایط دارد.

وی افزود: بیش از ۱۱ هزار نفر نیز رأی اولی‌های حوزه انتخابیه کرج هستند.

ولی پوری با اشاره به اخذ رأی در سه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد که حوزه انتخابیه کرج را تشکیل می‌دهند گفت: انتخابات همچنین در سه بخش مشکین‌دشت، آسارا و پلنگ‌آباد این حوزه انتخابیه نیز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج گفت: در حوزه انتخابیه کرج که شامل شهرها و بخش‌های گفته شده است، تعداد ۸۷۰ شعب اخذ رأی ثابت و سیار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد شعب، تعداد ۳۷ شعبه به صورت سیار در حوزه انتخابیه مسئولیت اخذ رأی را بر عهده خواهند داشت.

۳۰ درصد از واجدید شرایط در استان البرز در انتخابات شرکت کردند
نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در استان البرز

ولی‌پوری در ادامه به تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه کرج اشاره کرد و افزود: در حوزه انتخاباتی کرج ۶۶۸ صندوق، فردیس ۱۵۴ صندوق و اشتهارد ۴۸ شعبه پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود، با اشاره به اقداماتی که برای برگزاری انتخابات در استان البرز انجام شده، گفت: از زمان آغاز رسمی روند انتخابات تاکنون، ‌۳۰ جلسه انتخابات در استان با حضور استاندار البرز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات بسیار مهم بوده و نماد مردم سالاری دینی است، افزود: مهمترین رویداد و رخداد کشور انتخابات بوده است و مسئولیت تمام اقشار جامعه و خبرنگاران حضور مشارکت حداکثری مردم بوده است.

معاون سیاسی استانداری البرز با بیان اینکه انتخابات متعلق به طیف خاصی نیست گفت: ما طبق روال قبل و ادوار گذشته از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=312961

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x