تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

از “مونیکا بلوچی” جنگ‌زده تا گلایه‌های مالیک نسبت به هالیوود

  • کد خبر : 26704
  • 14 اسفند 1392 - 7:53
از “مونیکا بلوچی” جنگ‌زده تا گلایه‌های مالیک نسبت به هالیوود

پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن(جین کمپیون)حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن ۲۰۱۴ فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند.

 

به گزارش حوزه سینمای کمال مهربه نقل از هفته نامه تله راما؛ پس از اعلام نام رییس هیئت داوران این دوره از جشنواره‌ی کن (جین کمپیون) حالا نوبت نشریات و سایت‌های سینمایی است که در چند ماه باقی مانده به کن ۲۰۱۴ فهرست‌هایشان را از چهره‌های حاضر در جشنواره تهیه کنند. کن لوچ، رایان گاسلینگ،‌ پل توماس اندرسون … همه مشغول انجام مراحل پایانی فیلم‌هایشان هستند. اما کدام یک امسال افتخار حضور در بولوار کوازت را خواهند داشت؟

*در جاده‌ی شیری/ کاستاریکا

کاستاریکا یکی دیگر ازغول‌های سینما است که تاکنون برای دو فیلم زیرزمین و وقتی پدر به سفر کاری رفته بود برنده‌ی نخل طلا شده است. او پاییز گذشته فیلم تازه‌ی خود را دربوسنی و صربستان مقابل دوربین برد. مونیکا بلوچی در این درام احساسی ایفاگر نقش زن جوانی است که درست شب پیش از ازدواج، همسر نظامی‌اش را از دست می‌دهد.

کاستاریکا خودش نقش مرد نظامی را بازی کرده است.

فیلم روایتگر داستان یک زن تنها و سربازی مبتلا به بیماری خواب‌زدگی است. آیا آخرین ساخته‌ی ویراستاکول در مرحله‌ی فیلمبرداری است؟ آیا در مرحله‌ی مونتاژ است؟ هنوز اطلاعات بیشتری راجع به تازه‌ترین فیلم این فیلمساز تایلندی بعد از عمو بونمی که می‌تواند زندگی‌های پیشینش را به یاد بیاورد نداریم.

*شوالیه‌های جام‌ها/ ترنس مالیک

با این که وجهه‌ی کاری مالیک بعد از شکست هنری و اقتصادی به سوی شگفتی به شدت خدشه‌دار شد، اما او این روزها سرعت فیلمسازی‌اش را بالا برده و بعید نیست با فیلم تازه‌اش به کن سفر کند. مالیک پیش از این برای درخت زندگی نامش درفهرست برندگان نخل طلا ثبت شده است. اطلاعات چندانی درباره‌ی شوالیه‌ی جام‌ها منتشر نشده، جزاین که ظاهرا فیلم درباره‌ی هالیوود و مصائبش است.

منبع: مجله‌ی سینمایی بیست و چهار/ ترجمه:‌ مهدیه منصوری

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x