تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

دستگیری پزشک قلابی در کیش/ زنانی که به جای زیبایی زشت شدند

  • کد خبر : 23426
  • 27 بهمن 1392 - 22:50
دستگیری پزشک قلابی در کیش/ زنانی که به جای زیبایی زشت شدند

رئیس پلیس آگاهی کیش از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که به بهانه تزریق بوتاکس مشکلاتی را برای زنان ایجاد کرده بود.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا سرهنگ مروتی در این باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی چندی قبل با دریافت گزارش هایی متوجه طبابت پزشکی قلابی در مجتمع مسکونی دامون شدند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد، متهم در آپارتمان محل سکونت خود اقدام به راه اندازی مطب خصوصی و معاینه بیماران کرده و مقدار زیادی لوازم پزشکی و تزریقی و… در منزلش نگهداری می کند.

وی افزود: در ادامه با دستور رئیس دادگستری کیش ماموران وارد خانه مورد نظر شدند که متهم بیان داشته فارغ التحصیل دانشگاه پزشکی بوستون آمریکا می باشم ولی از ارائه هرگونه مدارک تحصیلی و مجوزهای مرتبط وتاسیس مطب از وزارت بهداشت وسازمان نظام پزشکی خودداری کرد.

سرهنگ مروتی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و توجه به وضعیت یکی از شاکیان خصوصی ؛ متهم به پلیس آگاهی انتقال و تحت نظر قرار گرفت وبعد از مواجهه با شکات مشخص شد نامبرده بدون هیچگونه مجوز وتخصصی اقدام به تزریق بوتاکس وسایر اقدامات درمانی در زمینه زیبایی خانم ها می کرد .

رئیس پلیس آگاهی کیش خاطر نشان کرد: متهم سرانجام با قبول اتهامش پذیرفت با توجه به خسارات و ضررهای مالی و جسمی که به شاکی وارد آمده است رضایت وی را اخذ کند.

وی هشدار داد:  هموطنان به خصوص خانم های محترم می بایست دقت کنند فریب اینگونه تبلیغات ماهواره ای و مجله ای را نخورند ومشکلات پزشکی خو درا با پزشکان دارای صلاحیت و مجوز در میان بگذارند تا اینچنین گرفتار افراد شیاد و کلاهبردار نشوند.

مروتی ادامه داد: حضور بانوان درمنازل و مراکزی که بدون نظارت های لازم افتتاح شده چیزی جز در معرض خطر قرار دادن خود وسلامتی وآبرو ندارد .

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x