تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

معرفی صنایع‌دستی البرز در شبکه جهانی جام‌جم

  • کد خبر : 228360
  • 30 آبان 1400 - 23:18
معرفی صنایع‌دستی البرز در شبکه جهانی جام‌جم

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز از معرفی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی البرز در شبکه جهانی جام‌جم خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،فریدون محمد‌ی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز گفت: به همت معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی و بر اساس هماهنگی ها‌ی انجام شده تعداد ۸ نفر از هنرمندان فعال این استان با حضور در برنامه تلو‌یزیونی شب‌نشینی شبکه جهانی جام‌جم به معرفی رشته هنری خود می‌پر‌داز‌ند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز با اشاره به تنوع قومیتی ساکن در ایران کوچک تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی ها‌ی انجام شده معرفی رشته ها‌ی مرتبط با صنایع چوبی مانند معرق، سفال، سرامیک، چهل‌تکه‌دوز‌ی، چرم، گلیم و … در قالب مصاحبه و گفتگو‌ی زنده در دستور کار قرار گرفته و طی سه شب متوالی از بیست‌وهشتم تا سی‌ام آبان ماه رأس ساعت ۲۲:۳۰ تا ۱ بامداد از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

او با تأکید بر اهمیت شناخت و معرفی رشته‌های هنری افزود: «آموزش و ترویج حرف سنتی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت به اشتغال‌زایی و خود‌کفایی می‌انجامد.

محمد‌ی گفت: بر‌گزار‌ی دوره‌های رایگان آموزشی در محیط کافه هنر‌مند‌ان کرج از جمله برنامه‌های در حال اجرا‌ی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز است که تا‌کنون با استقبال خوبی از طرف علاقمند‌ان مواجه شده است.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x