تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

کار فرهنگی تنها با نصب بنر اثربخش نخواهد بود

  • کد خبر : 228233
  • 28 آبان 1400 - 14:21
کار فرهنگی تنها با نصب بنر اثربخش نخواهد بود

امام جمعه فردیس گفت: کار فرهنگی تنها با نصب بنر اثر بخش نخواهد بود بلکه نیازمند تلاش گسترده در همه عرصه ها است.

به گزارش کمال مهر ،حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت:  با همفکری دستگاه های فرهنگی باید برای کاهش آسیب های اجتماعی ، راه کارهای علمی و عملی ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: کشور ما  در معرض جنگ تبلیغی و عملیات روانی دشمنان قرار دارد و  دشمنان طبق برنامه و ابزار رسانه ها  به جنگ تبلیغی علیه ایران اسلامی دامن زده اند.

او  با بیان این که کار فرهنگی با باورها، عقاید و نگرش ها سر و کار دارد، گفت: زمانی می توان مدعی شد که کار فرهنگی انجام شده که در باورها، عقاید، نگرش و بینش ها تحول ایجاد شود.

امام جمعه فردیس افزود: زمینه های تخلف را  در جامعه  باید خود قانونگذار از بین ببرد ضمن آنکه تغییر باورهای نادرست تنها با نصب بنر محقق نمی شود.

او گفت: سازمان تبلیغات، حوزه های  علمیه، ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش و دانشگاه ها همه باید خود را متولیان امور فرهنگی بدانند و چارچوب فعالیت ها را مشخص کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی دارای نقش برجسته ای در بخش فرهنگی است، افزود: در نشست شورای فرهنگ عمومی باید طرح ها و برنامه ها تنظیم شود و همه اعضای این شورا با همفکری وارد  میدان  عمل شوند.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x