تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

افزایش ۵ برابری باجه های ارائه خدمات گذرنامه در البرز

  • کد خبر : 234487
  • 07 شهریور 1401 - 22:06
افزایش ۵ برابری باجه های ارائه خدمات گذرنامه در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه بازدید از قرارگاه صدور گذرنامه اربعین با اشاره به افزایش ۵ برابری باجه های ارائه دهنده خدمات، گفت: با توجه به حجم گسترده درخواست ها برای تمدید گذرنامه، از متقاضیان درخواست داریم با حفظ آرامش همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

به گزارش پایگاه کمال مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان گفت: به حمدالله با فروکش کردن میزان ابتلا به بیماری کرونا، عاشقان و دلدادگان ائمه معصومین توفیق زیارت اربعین را کسب نمودند و پلیس نیز به عنوان خادم مردم توفیق دارد در بحث تامین امنیت زوار در طول مسیر و فراهم کردن مقدمات سفر از جمله صدور گذرنامه به مردم خدمات رسانی کند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسهیل و افزایش سرعت خدمات رسانی به متقاضیان تمدید گذرنامه، افزود: با توجه به حجم گسترده متقاضیان تمدید گذرنامه در روزهای اخیر، پلیس نسبت به روزهای عادی باجه های خدمات رسانی گذرنامه را به ۵ برابر ارتقا داده است.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: با تسهیلات در نظر گرفته شده، متقاضیانی که تا سال ۹۱ گذرنامه آنها اعتبار داشته می توانند با مراجعه به پلیس گذرنامه نسبت به تمدید آن اقدام کنند و آن دسته است افرادی که فاقد گذرنامه هستند با مراجعه به پلیس + ۱۰ می توانند مجوز تردد برای این سفر را دریافت کنند.
سردار محمدیان در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا با توجه به اطلاعیه های پلیس که در صدا و سیما و سایت پلیس منتشر می شود با اطلاع کامل از مقررات به پلیس گذرنامه مراجعه کنند.
این مقام ارشد انتظامی به لزوم دریافت رضایت محضری برای تمدید گذرنامه بانوان اشاره کرد و گفت: از متقاضیان عزیز درخواست داریم تا با مدارک کامل به مقر های پلیس گذرنامه مراجعه کنند و با صبر و حوصله خادمان و خدمتگزاران خود را در انجام این ماموریت همراهی کنند.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از از ۳ برابر شدن متقاضیان دریافت گذرنامه برای سفر اربعین در این استان خبر داد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با پیش بینی های صورت گرفته زوار عبدالله می‌توانند از فیض این زیارت بهره مند شوند و امیدواریم که در این سفر خادمان خود در پلیس را نیز از دعای خیر خود محروم نکنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=234487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x