تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

جمع آوری ۱۲۵ معتاد متجاهر از سطح شهر کرج

  • کد خبر : 226128
  • 11 مهر 1400 - 12:05
جمع آوری ۱۲۵ معتاد متجاهر از سطح شهر کرج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از اجرای طرح جمع آوری و تحویل ۱۲۵ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش کمال مهر، سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در راستای افزایش و آرامش امنیت جامعه و پاکسازی چهره شهر از افراد هنجار شکن، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: در طرحی که در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کلانشهر کرج با همکاری کلانتری‌های تابعه برگزار شد، ۱۲۵ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

سرهنگ سلیم پور با بیان این که جمع‌آوری معتادان باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خرد در جامعه می‌شود، گفت: از اجرای این طرح بازخورد مثبتی از سوی همشهریان دریافت کرده ایم و این موضوع باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

او با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور افزود: پیشگیری مهم‌ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است که پلیس البرز به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و مسئولان انتظامی همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود با حضور در مدارس، مساجد و ادارات در امرآموزش اقشار مختلف نیز اهتمام داشته اند.

انتهای پیام /خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x