تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در منطقه گلشهر

  • کد خبر : 226066
  • 10 مهر 1400 - 16:26
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در منطقه گلشهر

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۳ نفر از اوباش منطقه گلشهر این شهرستان که با ایجاد درگیری دسته جمعی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد نزاع دسته جمعی توسط ۳ نفر از اوباش منطقه گلشهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۹ این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که ۳ نفر از اوباش منطقه به صورت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی کرده و نظم و امنیت منطقه را مختل کرده اند.

او گفت: ماموران پس از دیدن این موضوع وارد عمل شده و در مرحله اول این افراد را به آرامش دعوت کردند، اما نامبردگان بدون توجه به اخطار پلیس به قدرت نمایی خود ادامه دادند که در این حین افسر گشت وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر ۳ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

سرهنگ قاسم پور  با بیان این که این افراد یک نفر از شهروندان را به وسیله سلاح سرد مجروح کرده بودند، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x