تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
1

دفاع مقدس، بهای خون شهدا

  • کد خبر : 225858
  • 08 مهر 1400 - 12:36
دفاع مقدس، بهای خون شهدا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: جنگ ۸ ساله تحمیلی با خون شهدا، دفاع مقدس شد.

به گزارش کمال مهر،در هفته دفاع مقدس، جلسه شورای واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور محمدحسن برهانی فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و سردار حیدر نیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و جمعی از مسئولان سپاه و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

محمد حسن برهانی فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز و واحد کرج در این جلسه با اعلام این‌که دفاع مقدس صرفاً یک لفظ نیست و هر دفاع و هر جنگی مقدس محسوب نمی شود، گفت: از جمله ویژگی هایی که عنوان دفاع مقدس را به ۸ سال جنگ تحمیلی می دهد، خاکریزهایی است که جوانان این مرز و بوم برای دفاع از جان و مال و حریم کشور در آن خون خود را اهدا کردند.

او افزود: جلوه‌ جدید دفاع مقدس، فضای مجازی است که هم می تواند یک فضای علمی و هم یک فضای معنوی برای دفاع برابر تهدیدهای نرم دشمنان باشد.

برهانی فر گفت: دانشگاهیان توانسته اند با کارهای جهادی از جمله جهاد علمی و رفع وابستگی از دیگر کشورها، پای این انقلاب اسلامی بایستند و در تمام شرایط سخت وارد عمل شدند.

سردار حیدرنیا نیز گفت: جنگ‌ها و نبردها جزء میراث گران‌بهای هر کشوری است که همیشه از آن به نیکی یاد می شود.

او افزود: جنگ به ذات خوب نیست اما دفاع مشروع همیشه مورد تحسین قرار گرفته است و ایران اسلامی نیز در ۸ سال دفاع مقدس برابر ۲ بلوک شرق و غرب مقابله کرد و جوانان ما در این جنگ قهرمانانه ایستادگی کردند.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x