تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

حریق در بیمارستان مدنی به سرعت مهار شد

  • کد خبر : 225820
  • 08 مهر 1400 - 10:33
حریق در بیمارستان مدنی به سرعت مهار شد

رییس بیمارستان شهید مدنی کرج با اشاره به اینکه حریقی که در نزدیکی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان اتفاق افتاد خفیف بوده و به سرعت مهار شده است، گفت: آسیبی به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان وارد نشده است.

به گزارش کمال مهر ، محسن عمادالدین، رییس بیمارستان شهید مدنی کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه،  در خصوص آتش سوزی در آن منطقه، گفت: حریقی که روز گذشته در نزدیکی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مدنی رخ داد خفیف و جزئی بوده است.

این مقام مسؤول افزود: خوشبختانه آسیبی به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان وارد نشده و تنها  به بخش کوچکی از عایق‌های نصب شده در دیواره داخلی اتاقک دستگاه صدمه وارد شده است و  هیچ یک از قسمت های مربوط به تولید اکسیژن آسیبی ندیده است.

وی ادامه داد: حریق ایجاد شده خللی در ارایه خدمات درمانی به بیماران وارد نکرده  و آسیبی  به بیماران و مراجعین وارد نشده است.

رییس بیمارستان تصریح کرد: آتش سوزی جزئی بر روی سقف کانتینر دستگاه اکسیژن ساز، به دلیل ریزش براده های ناشی از دستگاه جوش، بر روی عایق های صداگیر  درب دستگاه  اتفاق افتاد که پرسنل تأسیسات بلافاصله به وسیله کپسول های اطفاء حریق آتش را مهار کردند و همزمان با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از گسترش حریق  پیشگیری و آتش کاملا مهار و موارد فنی و ایمنی دستگاه بمنظور اطمینان از صحت عملکرد بررسی شد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x