تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

اماکن ورزشی ویژه بانوان در کرج توسعه می‌یابد

  • کد خبر : 225166
  • 31 شهریور 1400 - 10:33
اماکن ورزشی ویژه بانوان در کرج توسعه می‌یابد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر کرج و رئیس کمیته بانوان با بیان اینکه ترویج ورزش عمومی یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز برای بانوان است، گفت: ورزش بانوان، فارغ از بُعد مدال آوری و وجهه ملی و بین‌المللی، به لحاظ سلامت اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش کمال مهر ، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج و رییس کمیته بانوان، صبح امروز، در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، به حضور پررنگ و گسترده بانوان کرجی در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: نباید از این ظرفیت ارزشمند غفلت کنیم چرا که امروزه بسیاری از مدال آوران و نام آوران عرصه‌های ورزشی را بانوان تشکیل می‌دهند.

منعمی با بیان اینکه ورزش بانوان، فارغ از بُعد مدال آوری و وجهه ملی و بین‌المللی، به لحاظ سلامت اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: ترویج ورزش عمومی یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز برای بانوان است در این راستا می‌توان با بهره‌مندی از زنان توانمند و سالم، به جامعه ای شاداب، پویا و اثرگذار دست یافت.

این عضو شورای شهر کرج فاصله گرفتن جامعه از بحران‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی را نیز در اثر توسعه ورزش عمومی و قهرمانی ارزیابی کرد.

در ادامه این دیدار مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز به تشریح برخی فعالیت‌های اداره کل و مشکلات و معضلات موجود پرداخت و برای حمایت و همکاری این اداره با شهرداری کرج به منظور تقویت و ترویج ورزش‌های بانوان، اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x