تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

ماهدشت و اشتهارد در جست و جوی اینترنت/ اینجا ارتباطات به اندازه طلا نایاب است

  • کد خبر : 224688
  • 24 شهریور 1400 - 12:57
ماهدشت و اشتهارد در جست و جوی اینترنت/ اینجا ارتباطات به اندازه طلا نایاب است

گزارش شهروند خبرنگاران ما در شهرهای اشتهارد و ماهدشت حاکی از قطعی اینترنت است.

به گزارش کمال مهر ، در عصری که تقریبا همه امکانات به تکنولوژی و ارتباطات وابسته است شاید کیفیت نامطلوب یا قطعی اینترنت در یک شهر شوخی بزرگی به نظر برسد اما گزارش شهروند خبرنگاران مان حاکی از نبودن اینترنت خانگی در شهرهای ماهدشت و اشتهارد است.

یکی از این شهروند خبرنگاران می گوید: خریدهای اینترنتی به کنار الان همه تحصیل دو فرزند من به اینترنت وابسته است و اینترنت همراه هم به صرفه نیست ما چه گناهی کرده ایم که باید تاوان کم کاری مسئولان را پس بدهیم.

بیان، مدیر مخابرات منطقه البرز در این باره با بیان این که امسال برنامه توسعه ای مفصلی درخصوص اینترنت البرز داریم، گفت: بخش هایی از شهر کرج، اشتهارد، طالقان، شهرجدید هشتگرد و ماهدشت با مشکل اینترنت خانگی مواجه است.

او افزود: جایی که شهروندان از کابل های اینترنت فاصله دارند با مشکل اینترنت مواجه هستیم.

مدیر مخابرات منطقه البرز گفت: شبکه اینترنت را نمی توان به راحتی ایجاد کرد زیرا تجهیزات باید وارد کشور شود تا بتوانیم سرویس دهی مناسبی داشته باشیم.

او افزود: با این وجود اعتبارات لازم برای توسعه اینترنت درنظر گرفته شده است.

بیان گفت: مشکلات اینترنت خانگی اشتهارد و طالقان حل شده است و فاز بعدی اقدامات ما در کرج و شهرجدید هشتگرد انجام خواهد شد.

او با بیان این که بخشی از مشکلات خطوط تلفن در ماهدشت به دلیل اختلال برق است، افزود: تقریبا شبکه ما در این شهر وابسته به برق است و باتری دکل های ما خیلی توانایی نگهداری شارژ را ندارد.

مدیر مخابرات منطقه البرز با اشاره به درخواست شهروندان، گفت: تغییر مکان خط تلفن ممنوع شده بود اما اکنون دو هفته ای از آزاد شدن آن می گذرد، شهروندان باید مبلغی کمی را درخصوص تغییر مکان خطوط پرداخت کنند.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x