تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند در البرز

  • کد خبر : 224207
  • 17 شهریور 1400 - 13:27
راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند در البرز

رئیس پارک علم و فناوری البرز از راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور در این استان خبر داد.

به گزارش کمال مهر، عباسی، رئیس پارک علم و فناوری البرز  در نشست حضوری و مجازی مدیریت پسماند که با حضور مسوولان دستگاه‌ها و اساتید برجسته دانشگاهی برگزار شد گفت: پارک علم و فناوری البرز یکی از اولویت‌های اصلی خود را مدیریت پسماند قرار داده و آمادگی برای راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور دارد و در این زمینه تلاش می‌کند به قطب مدیریت پسماند در کشور تبدیل شود.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به برخی دستاورد‌ها و ظرفیت‌ها پارک علم و فناوری البرز افزود: پارک علم و فناوری البرز حدود ۱۰۰ هکتار مساحت دارد و ما تلاش می‌کنیم این پارک در چند زمینه تخصصی به قطب تخصصی تبدیل شود.

عباسی گفت: باید پارک علم و فناوری البرز در چند حوزه به صورت ویژه و تخصصی ورود کند که یکی از آن‌ها بحث پسماند و مدیریت پسماند است.

او افزود: این موضوع بحث اصلی اغلب استانداران و مسوولان اجرایی کشور است و ما نمی‌توانیم به این امر مهم بی تفاوت باشیم.

عباسی با اشاره به این که شبکه سازی و ایجاد تعامل در حوزه پسماند یکی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری البرز است گفت: متخصصان و شرکت‌های فعال در حوزه پسماند را در پارک علم و فناوری البرز گردهم آورده‌ایم و تلاش می‌کنیم بخش‌های علمی و اجرایی بتوانند نقش خود را در بحث مدیریت پسماند ایفا کند.

رئیس پارک علم و فناوری البرز در ادامه با اشاره به نظر مساعد مدیران و کارشناسان حاضر در این نشست از آمادگی پارک علم و فناوری البرز برای راه اندازی کارخانه نوآوری مدیریت پسماند کشور در این پارک خبر داد وگفت: جلسات اتاق فکر مدیریت پسماند با حضور اساتید و صاحب نظران این حوزه ادامه می‌یابد.

پارک علم و فناوری البرز تلاش می‌کند با حضور و هماهنگی فناوران، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌طور تخصصی و علمی به بحث مدیریت پسماند در کل کشور ورود کند.

انتهای پیام /ر  .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x