تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

روایت فرمانده سپاه استان البرز از تلاش بسیجیان برای ریشه‌کنی کرونا در یک روستا

  • کد خبر : 223708
  • 09 شهریور 1400 - 14:15
روایت فرمانده سپاه استان البرز از تلاش بسیجیان برای ریشه‌کنی کرونا در یک روستا

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به تلاش نیروهای بسیج برای کمک به بیماران کرونایی در استان گفت: در روستای خوزنکلا تنها یک بیمار کرونایی وجود دارد و کرونا در این روستا در حال ریشه‌کنی است

به گزارش کمال مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا در حاشیه بازدید از خدمات‌دهی بسیجیان در طرح شهید سلیمانی در  روستای خوزنکلا بخش آسارا اظهار  داشت: در پیک پنجم کرونا تلاش مضاعفی از سوی نیروهای بسیج برای مقابله با این بیماری در حال انجام است. یکی از پایگاه‌های بسیج در خوزنکلا برای خدمات‌دهی به بیماران کرونایی راه اندازی و به بخش بهداشت و درمان واگذار شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی از جمله راه‌اندازی یگان‌های موتوری برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در غالب فعالیت پایگاه‌های سلامت تحت پوشش بسیج در سطح روستاهای استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای موتوری مایحتاج مورد نیاز مردم  را در اختیار روستائیان قرار می‌دهند، توصیح داد: خدمت‌رسانی به مردم در بحث تامین نیازهای دارویی و اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی مورد نیاز با توجه به صعب‌العبور بودن نقاط روستایی با اهتمام بیشتری دنبال شده است.

سردار حیدرنیا گفت: حتی تهیه کپسول‌های اکسیژن هم برای بیماران کرونایی که دوران نقاهت خود را در منزل می‌گذارند و به اکسیژن مکمل نیاز دارند، قرار داده می‌شود. به همت بسیجیان در همکاری با نیروهای بهداشت و درمان جمعیت بیمار درگیر کرونا در روستای خوزنکلا کاهش یافت و اکنون تنها یک نفر به این ویروس مبتلا است.

وی با بیان اینکه در استان البرز بیش از هزار پایگاه بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به پایگاه سلامت تبدیل شده است، گفت: وطیفه این پایگاه‌ها خدمت‌رسانی به افراد بیماری است که درگیر ویروس کرونا شده اند.

انتهای پیام/ ز

منبع تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x