تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
2

کمک ۱ میلیاردی محسن چاووشی برای آزادی زندانیان البرزی

  • کد خبر : 223624
  • 07 شهریور 1400 - 15:52
کمک ۱ میلیاردی محسن چاووشی برای آزادی زندانیان البرزی

مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: به همت ستاد دیه البرز و مشارکت هنرمند خَیر و مردمی محسن چاوشی زمینه آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی مالی فراهم شد.

به گزارش کمال مهر ، اسماعیل جمیاری، مدیر کل زندان‌های استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: نهادهای حمایتی زیر نظر اداره کل زندان‌های استان البرز مانند ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان و انجمن‌های حمایت، شبانه روز در راستای حل مشکلات مددجویان و خانواده های آنان گام بر می‌دارند.

جمیاری افزود: جذب خیرین اقتصادی، فرهنگی و هنری یکی از ماموریت‌های این نهادهای حمایتی است که به لطف خدا این استان جزء استان های برتر در جذب مشارکت خیرین است.

مدیرکل زندان‌های استان با اشاره به کمک محسن چاوشی به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، اظهار کرد: هنرمند مردمی و محبوب کشور محسن چاووشی ۲ مرحله با راه‌اندازی پویش «کمک به آزادی زندانیان» به آزادسازی زندانیان بدهکار در استان کمک کرده است. بار نخست با جمع آوری  مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آزادی ۴۰ بدهکار مالی کمک کرد و اینبار با جمع آوری مبلغ ۱ میلیارد ریال در آزادی ۱۰ زندانی مشارکت نمود.

گفتنی است؛ مبلغ کل بدهی این زندانیان بیش از ۱۴ میلیارد ریال بوده که مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن توسط ستاد دیه پرداخت شده و مبلغ ۱ میلیارد آن هم توسط محسن چاوشی تامین شده است.

همچنین مابقی مبلغ را هم با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و همچنین آورده خود زندانی تامین شد و این ۱۰ نفر توانستند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x