تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

ویدئوی کامل تعقیب و گریز و شلیک به یک جوان ایرانی در آمریکا منتشر شد

  • کد خبر : 208585
  • 06 بهمن 1396 - 0:26

پلیس ویرجینیای آمریکا فیلمی از تعقیب و گریز خودروی بیژن قیصر، جوان ایرانی ساکن آمریکا را که منجر به کشته شدن او شد، منتشر کرد.

ویدئوی کامل تعقیب و گریز و شلیک به بیژن قیصر در آمریکا منتشر شدبه گزارش «کمال مهر»؛ بیژن قیصر یک شهروند ایرانی – آمریکایی در ایالت ویرجینیا بود که چندی پیش از ناحیه سر هدف گلوله پلیس آمریکا قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

حدود دو ماه قبل بود که پلیس، خودروی بیژن قیصر را دوبار متوقف کرد اما او از صحنه گریخت. دفعه سوم پلیس با گیرانداختن این خودرو از ماشین پیاده می شود و بدون هیچ دلیلی به سمت این فرد ایرانی تبار شلیک می کند؛  قیصر که از ناحیه سر مجروح شده بود، پس از ۱۰ روز جان خود را از دست داد.

واشنگتن پست به تازگی ویدئویی منتشر کرده  که توسط دوربین نصب شده روی خودروی پلیس ضبط شده است. این ویدئو نشان می‌دهد که هر بار خودرو قدری حرکت می‌کند ماموران چند تیر دیگر شلیک می‌کنند و در نهایت ماشین بیژن قیصر در حاشیه خیابان به حالت نیمه واژگون متوقف می‌شود.

خانواده بیژن قیصر با صدور بیانیه‌ای از تصمیم پلیس فیرفاکس ویرجینیا برای انتشار این ویدیو قدردانی کرد. در این بیانیه گفته شده است: “این ویدیوی آزاردهنده، قتل بی‌دلیل یک مرد جوان توسط افرادی را نشان می‌دهد که مسئول حفظ ایمنی عمومی هستند؛ هیچ کس ابدا در معرض آسیب نبود تا این که دو مامور پارک‌های آمریکا چند بار به بیژن قیصر تیراندازی کردند، در حالی که بدون اسلحه در جیپ خود نشسته بود.”

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x