تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

طرح شهید بهنام محمدی پیوند دهنده خانه ،مدرسه ومسجد است

  • کد خبر : 224226
  • 17 شهریور 1400 - 17:48
طرح شهید بهنام محمدی پیوند دهنده خانه ،مدرسه ومسجد است

طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌هایی است که از پشتوانه مطالعاتی، علمی و کارشناسی برخوردار است.

به گزارش کمال مهر ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی، گفت: طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح هایی است که از پشتوانه مطالعاتی، علمی و کارشناسی برخوردار است و توسط افراد صاحب نظر و با ملاحظات تربیتی نوشته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان این که خانه،مسجد ومدرسه سه اصل تربیتی مهم در طرح شهیدبهنام محمدی است، افزود: مهمترین رکن تربیتی دراسلام مربی است که نقش کلیدی در تربیت دانش آموزان دارد.

قاسمی گفت: با توسعه این طرح درمحله هامی توان ریشه مشکلات در حوزه های مختلف راخشکاند.

او برشناسایی و استفاده از ظرفیت مربیان توانمند وبا انگیزه برای پیشبرد اهداف طرح بهنام محمدی برشمرد وافزود: طرح شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان در تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: امروز دشمنان انقلاب و اسلام علیه جوانان و نوجوانان کشور برنامه ریزی کرده اند تا  بین آنان و دین جدایی بیندازند، باید توجه داشته باشیم با انجام فعالیت و برنامه های منظم و زیبا فرهنگی تربیتی ، نقشه های دشمنان را خنثی کنیم و این کارهای فرهنگی تربیتی سخت و نیاز به روحیه جهادی مربیان دارد.

او با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب همواره بر تقویت جوانان انقلابی تاکید فراوان دارند، افزود: اجرای طرح شهید بهنام محمدی در همین راستا بوده که تاکنون جوانان مستعدی از بین مدارس برای حضور در مساجد انتخاب شده‌اند.

قاسمی گفت: گفتمان سازی،الگو دهی ،هویت بخشی ومطالبه گری دربین دانش آموزان و شناسایی استعدادها و نخبگان مدارس یکی از محورهای مهم این طرح است.

او به اجرای این طرح در ۷۰ مدرسه استان اشاره کرد و گفت ۲۰۰ مربی آموزش دیده اند تا دانش آموزان دوره متوسطه اول دراین طرح آموزش ببینند.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x